Тендер на пошук надавача логістичних послуг

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth1
Тендер на пошук надавача логістичних послуг

Тендерне оголошення

Види послуг: Послуги логістичної компанії.

Терміни надання послуг

Заїзд учасників – день/вечір 10 липня 2025 р.

Виїзд учасників – 15 липня 2025 р. у 2 половині дня

Опис

Громадська організація «Енергія молоді» оголошує тендер на пошук надавача логістичних послуг, в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA», яка впроваджується Міністерством молоді та спорту України, Всеукраїнським молодіжним центром за підтримки ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії.

Співпраця з переможцем тендеру буде можлива лише за умови підписання грантової угоди із ПРООН  та отримання фінансування на реалізацію проєкту.

  1. Опис очікуваних послуг:

Надання послуг логістичної компанії згідно Специфікації (Додаток 1)

  1. Вимоги до учасників тендеру:
  • Фізична особа-підприємець або юридична особа, наявність відповідних КВЕД
  • Витрати мають включати комісійну винагороду
  • Підтвердження місця проживання за тиждень до початку обміну
  • Досвід надання аналогічних послуг не менше року.
  • Надати цінову пропозицію, з деталізацією, в т.ч. має включати меню, вартість надання логістичних послуг відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях з урахуванням всіх податків, лише безготівкова оплата), а також – лист-заявку (Додаток 2) від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, висловленням згоди на обробку персональних даних)
  1. Критерії відбору виконавця:
  • Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. пункт вище)
  • Повна відповідність вимогам прописаним у Специфікації
  • Цінова пропозиція
  • Забезпечення доступності до укриття в приміщенні для проживання або в пішій доступності
  • Відстань від готелю до об’єкту відновлення
  • Наявність досвіду надання аналогічних послуг

Критерії відбору:

Фінансові (максимум 30 балів)

  • вартість послуг;

Технічні (максимум 70 балів сумарно)

  • відстань від готелю до об’єкту відновлення (15 км і менше – 25 балів; 15-20 км – 15 балів; від 20 до 40 км – 10 балів, більше 40 км – 0 балів);
  • доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; 150 – 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів, більше 800 м – 0 балів);
  • наявність досвіду надання аналогічних послуг (більше 3 років – 20 балів; від 2х до 3х років –15 балів; від 1 до 2х років – 10 балів, 1 рік – 0 балів);
  1. Пакет документів для участі в тендері:
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
  • Документ з калькуляцією на послуги, які вказані у файлі (де окремо зазначити вартість: відшкодування витрат на проїзд до місця проведення 5-ти денного молодіжного обміну та в зворотному напрямку 23 учасникам, проживання, харчування, страхування, транспортні послуги та вартість наданих послуг логіста) (Додаток 1);
  • Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі та якості запропонованої послуги ( наприклад: рекомендаційні листи, копії договорів, тощо);
  • Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом, та печаткою СПД за наявності) (Додаток 2).

Організаційна інформація

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному  вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Закупівля послуг логістичної компанії»).

Термін подачі: 24 червня 2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.06.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Контактна інформація: Зайченко Крістіна Моб.тел.: +380663644841

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс із закупівлі тренажерів в рамках проєкту «Соляна вежа»

Тендер із організації заходів для центрів MHPSS та постачання друкованих матеріалів

Тендер на послуги з організації та матеріально-технічного забезпечення дводенного воркшопу

Конкурс на закупівлю дерев'яних кілків

Закупiвля та встановлення системи вiдеоспостереження у школах Софiївської громади та закупiвлю серверного обладнання

Тендер на укладання рамкового договору на надання послуг з організації заходів за різною тематикою