Тендер на пошук надавача логістичних послуг
Тендерне оголошення
Види послуг: Послуги логістичної компанії.
Терміни надання послуг
Заїзд учасників – день/вечір 10 липня 2025 р.
Виїзд учасників – 15 липня 2025 р. у 2 половині дня
Опис
Громадська організація «Енергія молоді» оголошує тендер на пошук надавача логістичних послуг, в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA», яка впроваджується Міністерством молоді та спорту України, Всеукраїнським молодіжним центром за підтримки ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії.
Співпраця з переможцем тендеру буде можлива лише за умови підписання грантової угоди із ПРООН та отримання фінансування на реалізацію проєкту.
- Опис очікуваних послуг:
Надання послуг логістичної компанії згідно Специфікації (Додаток 1)
- Вимоги до учасників тендеру:
- Фізична особа-підприємець або юридична особа, наявність відповідних КВЕД
- Витрати мають включати комісійну винагороду
- Підтвердження місця проживання за тиждень до початку обміну
- Досвід надання аналогічних послуг не менше року.
- Надати цінову пропозицію, з деталізацією, в т.ч. має включати меню, вартість надання логістичних послуг відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях з урахуванням всіх податків, лише безготівкова оплата), а також – лист-заявку (Додаток 2) від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, висловленням згоди на обробку персональних даних)
- Критерії відбору виконавця:
- Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. пункт вище)
- Повна відповідність вимогам прописаним у Специфікації
- Цінова пропозиція
- Забезпечення доступності до укриття в приміщенні для проживання або в пішій доступності
- Відстань від готелю до об’єкту відновлення
- Наявність досвіду надання аналогічних послуг
Критерії відбору:
Фінансові (максимум 30 балів)
- вартість послуг;
Технічні (максимум 70 балів сумарно)
- відстань від готелю до об’єкту відновлення (15 км і менше – 25 балів; 15-20 км – 15 балів; від 20 до 40 км – 10 балів, більше 40 км – 0 балів);
- доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; 150 – 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів, більше 800 м – 0 балів);
- наявність досвіду надання аналогічних послуг (більше 3 років – 20 балів; від 2х до 3х років –15 балів; від 1 до 2х років – 10 балів, 1 рік – 0 балів);
- Пакет документів для участі в тендері:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
- Документ з калькуляцією на послуги, які вказані у файлі (де окремо зазначити вартість: відшкодування витрат на проїзд до місця проведення 5-ти денного молодіжного обміну та в зворотному напрямку 23 учасникам, проживання, харчування, страхування, транспортні послуги та вартість наданих послуг логіста) (Додаток 1);
- Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі та якості запропонованої послуги ( наприклад: рекомендаційні листи, копії договорів, тощо);
- Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом, та печаткою СПД за наявності) (Додаток 2).
Організаційна інформація
Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Закупівля послуг логістичної компанії»).
Термін подачі: 24 червня 2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.06.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Контактна інформація: Зайченко Крістіна Моб.тел.: +380663644841
E-mail: [email protected]