Тендер на поліграфічну продукцію

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iraidagera

тендер-tender-1-10
Тендер на поліграфічну продукцію

Громадська організація Херсонський обласний центр «Успішна жінка», запрошує до участі в тендері на поліграфічну продукцію.

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку друкованої продукції у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна,  тощо).

Поставка  друкованої продукції здійснюється за рахунок Постачальника.

Поставка друкованою продукції відбувається однією  партією.

Поставка друкованої продукції відбувається у строк 15 робочих днів з дати підписання договору.

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання друкованої продукції та кількість , як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

Кінцевий термін подання пропозиції До 20.01.2024 включно до 18:00. 

Дата та час розкриття тендерної пропозиції 21.01.2024

Супроводжувальні документи поставки 

  • договір;
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));
  • копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);
  • оригінал рахунку; 
  • оригінал видаткової накладної. 

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: 

На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку:

  • оплата за фактом отримання товару (бажано);
  • перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних (можливо).

    Порядок подання  пропозиції:

    - надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника. [email protected];

    - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

    - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

    - довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

    - для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;

ДОДАТКОВА інформація та форма заявки на участь в тендері знаходяться в Додаток 1


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції: надання послуг з розробки цільових повідомлень, створення сценаріїв

Запит на надання комерційних пропозицій на послуги з залучення волонтерів та таргетингу

Запит пропозицій на постачання та встановлення системи голосування

Конкурс на закупівлю квадрокоптера

Тендерне оголошення про проведення тендеру із закупівлі квадрокоптера

Запит цінової пропозиції: надання послуг з організації та логістичної підтримки тренінгу для тренерів: підготовка викладачів університетів для навчання фармацевтів надання послуг з вакцинації