Тендер на організацію та проведення одноденного Форуму у Чернівцях

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на організацію та проведення одноденного Форуму у Чернівцях

ГО «Фонд Буковина Інноваційна» в межах грантового проєкту «Інтеграція молоді з числа ВПО у місцеві громади Чернівецької області шляхом створення молодіжного соціального підприємництва» в рамках проєкту  «Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу»», що реалізується за підтримки ПРООН (Угода про надання гранту № RPP/2023/07/025/SE від 17.07.2023 р.) оголошує відкритий тендер на організацію проведення Одноденного Форуму у Чернівцях.

Дата оголошення про тендер: 03.10.24

Термін подання тендерних пропозицій: 17.10.24

Предметом закупівлі є організація проведення Одноденного Форуму у Чернівцях

Технічне завдання для івент-агенції

1. Загальна інформація

  • Назва заходу: Форум Соціального шкільного підприємництва 
  • Дата проведення: один день у проміжку між 15 – 21.11.24. 
  • Місце проведення: м.  Чернівці
  • Тривалість заходу: 4 години
  • Очікувана кількість учасників: 100-150
  • Оплата послуг буде здійснена після проведення заходу.

2. Мета заходу

  • Сприяння розвитку соціального шкільного підприємництва в Чернівецькій області.
  • Обмін досвідом між командами, підприємцями та зацікавленими сторонами.
  • Представлення кращих практик у сфері соціального шкільного підприємництва.

3. Завдання івент-агенції

  • Планування та організація:
    • Розробка концепції заходу та погодження з ГО Фонд Буковина інноваційна.
    • Складання та погодження з ГО програми форуму.
    • Погодження спікерів та модераторів.
  • Логістика:
    • Забезпечення приміщення для проведення заходу (конференц-зал, обладнання) відповідно до бюджету
    • Організація компенсації  транспортних послуг учасникам з інших населених пунктів (за необхідності).
  • Технічне забезпечення:
    • Наявність під час заходу аудіо- та відеообладнання, мікрофонів, проєктор, екрану.
    • Інтернет-зв’язок
  • Координація учасників:
    • Реєстрація учасників (онлайн та під час заходу).
    • Розробка і друк бейджів для учасників, спікерів, організаторів відповідно до бюджету
    • Закупівля роздаткових матеріалів відповідно до бюджету
  • Маркетинг та PR:
    • Інформування цільової аудиторії.
    • Залучення медіа до події
    • Фотофіксація під час заходу (мінімальна роздільна здатність фото – 300 ppi, забезпечення якісних фотографій у темному приміщені кінозали, передання замовникам готових фотографій не пізніше 5 календарних днів)
    • Підготовка короткого ролику за результатами заходу для поширення у соціальних мережах у форматі Reels (мінімальна роздільна здатність відео 1080 х 1920 px, тривалість:до 90 секунд)
    • Погодження та підготовка подарунків/ призів учасникам відповідно до бюджету
  • Кейтеринг:
    • Організація харчування для учасників (кава-брейк).
  • Фінансовий супровід:
    • Ведення бюджету заходу.
    • Пошук спонсорів та партнерів у разі необхідності.

4. Бюджет

  • Очікувані витрати (розбити за категоріями).

5. Терміни виконання

  • Пропозиції від івент-агенцій приймаються до: [вказати дату].
  • Останній термін підписання контракту: [вказати дату].
  • Дата проведення форуму: 15 – 21.11.24.

6. Критерії відбору

  • Досвід роботи в організації подібних заходів.
  • Відгуки від попередніх клієнтів.
  • Пропозиції щодо креативних ідей для форуму.
  • Конкурентоспроможність цін.

Строк надання товарів/ послуг: 15.11.2024 року.  

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Деталізований розрахунок вартості послуг, який буде включати пропонований варіант меню кава-паузи, а також вартість оренди майданчика для проведення заходу
  6. Зразок договору надання послуг
  7. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 17.10.24  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected]  з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/07/025/SE_назва учасника» до 17.10.24 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 години 17.10.24  року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 21.10.24 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна інформація : 

 

[email protected] 

телефон ГО Фонд буковина інноваційна –    050 954 2303

 

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                    «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «назва ГО» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «назва ГО» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «назва ГО», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «назва ГО» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару
  5. …….

 

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг фахівців для проєкту в Донецькій області

Проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг з оренди приміщення у Чернівецькій області

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП с. Дельжилер (Одеська область)

Закупівля господарчих товарів

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП м. Бессарабське (Одеська область)

Тендер на пошук провайдера для надання послуг із проведення стратегічної сесії організації