Тендер на обрання постачальників канцелярських та офісних товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender 1 (10)
Тендер на обрання постачальників канцелярських та офісних товарів

Український Жіночий Фонд (УЖФ) оголошує відкритий тендер на постачання канцелярських та офісних товарів для забезпечення потреб офісу та заходів програм і проєктів Фонду.

Мета тендеру: обрати постачальників канцелярських та офісних товарів для забезпечення потреб Фонду протягом року, з моменту оголошення результатів тендеру.

Учасники тендеру: організації, або фізичні особи-підприємці, які працюють у сфері забезпечення офісів канцелярськими та супутніми офісними товарами та мають досвід із надання зазначених послуг неприбутковим громадським організаціям та благодійним фондам. За результатами тендеру буде обрано одного або двох постачальників канцелярських товарів.

Обсяг роботи та терміни:

Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним постачальником буде укладено договір, за яким протягом року постачальник забезпечуватиме офіс  УЖФ та заходи, які проводить Фонд (конференції, семінари, тренінги), необхідними канцелярськими та офісними товарами.  

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • Досвід роботи у сфері забезпечення офісів канцелярськими та офісними товарами не менше 3 років;
  • Досвід співпраці з неприбутковими громадськими організаціями та благодійними фондами;
  • Позитивний імідж та надійна ділова і професійна репутація, вміння розуміти і реагувати на потреби замовника;
  • Здатність виконувати поставки товарів у визначені терміни, іноді доволі стислі.

Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  1. Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника та дає інформацію по кожному пункту вимог до постачальника, розрахунок вартості послуг та умови співпраці (Додаток 1);
  2. Рекомендаційні листи (за бажанням).

Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до  22 лютого 2024 року включно із позначкою до теми листа «Канцелярські та офісні товари».  


Останні публікації цього розділу:

Тендер на рамкову угоду на легкі ремонти, заміну віконних та дверних блоків, покрівельні роботи в Синельниківському районі Дніпропетровської області та Запорізькому районі Запорізької області/Framework agreement for Light repairs, the replacement of windows and doors frames, roofing works in Synelnykivskyi district Dnipropetrovska oblast and Zaporizhskiy district Zaporizhska oblast.

Обрання постачальників послуг оренди складського приміщення, управління складським процесом в місті Апостолове

Закупівля послуг таргетолога

Закупівля послуг з поточного ремонту приміщення, призначеного для функціонування транзитного центру тимчасового проживання в місті Запоріжжі

Тендер на закупівлю товарів згідно Лотів №1,2,3,4 (Канцелярські товари, Матеріали для творчості, Ігри/іграшки/спортивні товари, Господарчі товари)

Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF