Тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням.
Предмет закупівлі: харчування: обіди та кава-брейки (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля реалізується згідно Стандартного договору про надання субгранту з процедурою відшкодування витрат від 13.07.2025 року №FY26-URRF-APS-LightHope між Програмою «Український фонд швидкого реагування» та Благодійною організацією «Світло надії», в рамках проекту «Створюємо безпеку громади разом» за підтримки уряду США.
Термін надання послуг:
за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії» (два місяці).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Надання послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, зазначених у Тендерній пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
4. |
Відпуск товарів без ПДВ. |
Тендерна пропозиція. |
5. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника. |
Тендерна пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Шеметів Братів, 17А.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. 050 060 60 81.
e-mail: [email protected].
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. Шеметів Братів, 17А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,
або e-mail: [email protected].
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«28» липня 2025 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ № _______ від __________ 2025 року _____________________ (Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у тендері на обрання постачальника щодо забезпечення учасників тренінгу харчуванням, що реалізується згідно Стандартного договору про надання субгранту з процедурою відшкодування витрат від 13.07.2025 року №FY26-URRF-APS-LightHope між Програмою «Український фонд швидкого реагування» та Благодійною організацією «Світло надії», в рамках проекту «Створюємо безпеку громади разом» за підтримки уряду США |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Повне найменування Учасника: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Адреса (юридична): | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Адреса (фактична): | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Телефон/факс, е-mail: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові): | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Код ЄДРПОУ: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Банківські реквізити: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тендерна пропозиція | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги | Одиниця виміру | Вартісті за од. порцію на особу БЕЗ ПДВ | Кількість осіб | Сума за товар БЕЗ ПДВ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Організація харчування включаючи всі додаткові (обіди 1 раз на день). Меню харчування має бути розшифровано у вкладці “Харчування”. Кількість надання послуг – 50 днів (кількість осіб на день – 21 особа). | осіб/послуга (порція) | 1050 | 0,00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Організація харчування включаючи всі додаткові послуги (кава-брейк 2 рази на день). Меню харчування має бути розшифровано у вкладці “Харчування”. Кількість надання послуг – 50 днів (кількість осіб на день – 21 особа). | осіб/послуга (порція) | 1050 | 0,00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальна вартість цінової пропозиції: | 0,00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ми підтверджуємо, що послуги будуть доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту та за потребою Замовника. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ми цим листом зобов’язуємось співпрацювати по безготівковому розрахунку. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ми підтверджуємо, що цінова пропозиція включає в себе увесь комплекс послуг (доставка обідів в межах м. Полтава). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дата: ___________________
|