Тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth3
Тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги.

МЕТА: вибір підрядників для надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги в умовах війни на період червень-липень 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з проведення тренінгу з домедичної допомоги в онлайн або офлайн форматі, в м. Києві, для 130 осіб.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 12 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ проведення тренінгу».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Карини Роман, HR-асистентки, за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поставку гігієнічних наборів

Закупівля послуг з виготовлення та встановлення дахів та пов’язаних конструкцій для Medair

Місцева закупівля жіночих гігієнічних наборів, дитячих підгузків та сухих молочних сумішей

Тендер на закупівлю інвентарю (включаючи побутову хімію), засобів персонального захисту для соціальних пралень

Триває друга хвиля програми Екстреної підтримки для розслідувальних медіа

Фонд «Жіночі можливості» оголошує старт конкурсу мінігрантів для жінок-підприємиць зі Львова та Львівської області