Тендер на надання послуг з організації заходу (м. Івано-Франківськ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender-1-10-300x225
Тендер на надання послуг з організації заходу (м. Івано-Франківськ)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з організації заходу, а саме проживання в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з організації заходу, а саме проживання в межах форуму «Ветерани – шлях додому. Спроможності громад у захисті прав та задоволенні потреб ветеранів» в м. Івано-Франківськ на період 10-12 жовтня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з організації заходу, а саме проживання в м. Івано-Франківськ 10-12 жовтня 2024 року відповідно до технічного завдання замовника.

Детальний опис послуг тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; детальна комерційна пропозиція відповідно до ТЗ;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 13 вересня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_організація заходу 10-12.10 (проживання)».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність надавати послуги у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Копанчук за електронною адресою:[email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер «Закупівля техніки та меблів для приміщення молодіжного центру»

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)