Тендер на надання послуг з організації проведення стратегічних сесій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
zolotarova

63c1811426da6615474415
Тендер на надання послуг з організації проведення стратегічних сесій

Неприбуткова неурядова організація ВГО «Громадянська мережа «ОПОРА» оголошує відкритий тендер на надання послуг з організації проведення стратегічних сесій в 2023 році.

Організація очікує отримати повний пакет послуг, що забезпечують організаційні питання проведення стратегічних сесій відповідно до вказаних вимог у вибраному регіоні та у вказані дати стосовно кожної сесії.

Від постачальника очікується:

1. Оренда місця проведення стратегічної сесії.

Вимоги до приміщення:

  • кондиціонування (хороша вентиляція);
  • вільна робота 20 осіб, можливість об’єднання в 4 групи;
  • 5-6 столів у залі та додатковий стіл для реєстрації учасників;
  • швидкісний провідний інтернет (100 Мбіт або більше), з’єднання Wi-Fi для 20 користувачів;
  • окреме приміщення для кава-паузи.

Зала забезпечена мультимедійним обладнанням та розхідними матеріалами (ноутбук, проєктор, екран, клікер з указкою, мікрофон для спікера (бездротовий чи вільні руки), фліпчарт, папір для фліпчарту, маркери).

2. Організація  проживання учасників.

Вимоги:

  • двомісні номери з включеними сніданками

3. Організація харчування учасників:

Вимоги:

  • перший день: обід, кава, вечеря;
  • другий день: кава, обід, кава, вечеря;
  • третій день: кава, обід, кава, вечеря.

4. Логістичний супровід (відшкодування проїзду учасникам заходу, організація трансферу від вокзалу до готелю та у зворотній бік)

Місце проведення  стратегічних сесій – готель не нижче 3*,  з безперебійним електропостачанням та доступом до інтернету у Київській, сусідніх областях або на заході України.

Регіон проведення вказується замовником не пізніше як за 2 тижні  до дати проведення кожної стратегічної сесії.

Кількість учасників – 20 осіб.

Вказані вимоги орієнтовні та можуть змінюватись в залежності від потреб замовника  стосовно кожної конкретної сесії.

До участі в тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи-підприємці.

Учасник, який має намір взяти участь у тендері, повинен надати такий перелік документів:

  1. копії документів (виписки з ЄДР про державну реєстрацію; свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
  2. тендерну пропозицію відповідно до Додатку з вказанням 3 варіантів цінових пропозицій. Тендерна пропозиція має міститися на бланку/аркуші із актуальними реквізитами, контактами, телефонами, електронними адресами;
  3. письмове зобов’язання організувати надання вказаних замовником послуг у вибраному замовником регіоні у вказані замовником дати;
  4. інформацію про досвід роботи;
  5. рекомендації;
  6. інформацію про попередню співпрацю з ОПОРОЮ (за наявності).

Критерії визначення переможця:

  • ціна;
  • досвід роботи;
  • наявність рекомендацій;
  • готовність організувати надання вказаних замовником послуг у вибраному замовником регіоні у вказані замовником дати.

Позитивний досвід попередньої співпраці з ОПОРОЮ буде перевагою.

Кінцевий термін подання пропозицій – 15 травня 2023 року (включно). 

Результати розгляду тендерних пропозицій будуть повідомлені учасникам не пізніше 19 травня 2023 року.

Пропозиції можуть бути доставлені в офіс ОПОРИ кур’єром, поштою або надіслані на  e-mail (із зазначенням теми листа «Тендер на організацію проведення стратегічних сесій у 2023 році»).

Контактна особа: Ольга Мазаєва

Контактні дані:
Телефон: +38 0975621781
email: [email protected]

Адреса: 01021, місто Київ, вулиця Грушевського 34а, офіс 93
Найближче відділення «Нової пошти» – №31


Останні публікації цього розділу:

Тендер «Закупівля техніки та меблів для приміщення молодіжного центру»

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)