Тендер на надання послуг з організації і проведення Форуму
ЗАВЕРШЕНО
Запит на надання пропозицій (RFQ) на надання послуг з організації і проведення Форуму “Integrity & Unity” програми «Долучайся!», 28-29 жовтня 2017 р.
Дата: 8 серпня 2017
Увага до: Компанії, що надають послуги з конференц-сервісу/Івент-агенції
Від: Фінансово-адміністративний відділ проекту ENGAGE
Тема: Запит на надання пропозицій (RFQ) на надання послуг з організації і проведення Форуму “Integrity & Unity” програми «Долучайся!», 28-29 жовтня 2017 р.
Програма сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, запрошує взяти участь у тендері і надіслати цінову пропозицію на надання послуг з організації і проведення Форуму «Цілісність та єдність» (“Integrity & Unity”), що відбудеться 28 – 29 жовтня 2017 р., для 200 учасників – партнерів програми «Долучайся!».
Вимоги до подання пропозицій
Закупівля цих послуг здійснюється за рахунок програми міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (виду) товарів, робіт та послуг, зазначених у затвердженому Міністерством фінансів України Плані закупівель, як звільнених від ПДВ. Учасники тендеру мають подати пропозиції, що містять таку інформацію:
- Супровідний лист, підписаний уповноваженим представником компанії, що підтверджує зобов’язання учасника тендеру відповідати умовам і вимогам, зазначеним у цьому запиті на подання пропозицій (RFQ). У листі має бути зазначена особа з відповідними контактними даними, уповноважена підтримувати будь-яку комунікацію з компанією Pact під час розгляду і оцінки пропозицій.
- Цінова пропозиція відповідно до наданого шаблону (див. Додаток 1).
Ціна пропозиції має бути зафіксована в гривнях. Зверніть увагу, що оплата здійснюватиметься в українських гривнях відповідно до виставленого рахунку-фактури. В рахунку-фактурі необхідно виділити окремо сумму ПДВ, яка, однак, не сплачується відповідно до Політики щодо залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. та Листа Державної податкової служби України від 1 березня 2012 р. №6125/7/12-1017.
Термін подання пропозицій та інші вимоги
Зацікавлені сторони мають подати свої пропозиції разом із супровідним листом до 12:00, 31 серпня 2017, на електронну адресу: [email protected]. В темі листа вкажіть, будь ласка, “RFQ на організацію Форуму.”
Всі запити та уточнення щодо цього RFQ надсилайте, будь ласка, на електронну адресу: [email protected] не пізніше 17:00, 16 серпня 2017 р., в темі листа вкажіть, будь ласка: “Питання щодо RFQ на організацію Форуму.” Pact не зобов’язаний надавати відповіді на питання, отримані після цієї дати. Відповіді будуть надані до 18:00, 18 серпня 2017 р. Для забезпечення справедливості та прозорості тендерного процесу Pact не може надавати попередню оцінку отриманих пропозицій. Всі питання та відповіді, а також інші важливі повідомлення під час проведення тендеру будуть надіслані всім заявникам, які надали відповідні запитання, та будуть оголошені на сторінці програми «Долучайся!» у фейсбуці www.facebook.com/usaidengage. Пропозиції, отримані після 12:00, 31 серпня 2017 р., не розглядатимуться.
Випуск цього RFQ не є зобов’язанням з боку Pact щодо підписання контракту. Pact залишає за собою право відхиляти будь-які або всі пропозиції, але в разі отримання прийнятних пропозицій, Pact має намір випустити контракт. Pact може зупинити цей RFQ в будь-який час на власний розсуд.
Pact не несе жодної відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою або поданням пропозицій.
Це відкритий тендер, інформацію про тендер можна знайти в засобах масової інформації.
Мова подання пропозицій
Пропозиції, всі документи та кореспонденція, пов’язана з цим RFQ, повинні бути написані та подані українською або англійською мовами.
Переговори
Надсилайте, будь ласка, Вашу найкращу цінову пропозицію. Очікується, що контракт буде надано виключно на основі оригінальних цінових пропозицій. Проте Pact залишає за собою право проводити переговори та/або просити уточнень та пояснень в процесі проведення тендеру, до ухвали договору.
Вся інформація, надана сторонами один одному протягом переговорного періоду, не розглядається як угода, перш ніж така інформація буде письмово зафіксована в договорі та підписана обома сторонами.
Приклади умов договору
Договір на цю закупівлю повинен містити, як мінімум, наступне:
- Сторони Договору
“Виконавець” позначає компанію, яка надає послуги за договором; “Замовник” позначає “Pact, Inc.”, що впроваджує програму сприяння громадській активності «Долучайся!». Договір має бути укладений між ЗАМОВНИКОМ і ВИКОНАВЦЕМ.
- Умови оплати
Умови та графік оплати будуть узгоджені з обраним підрядником.
- Звільнення від сплати податку на додану вартість (ПДВ)
Оскільки Рact є виконавцем проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, Pact сплачує товари та послуги згідно з рахунком-фактурою Виконавця та контрактом без податку на додану вартість (ПДВ) відповідно до Політики щодо залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. та Міжурядовою угодою між Україною та США щодо гуманітарного, технічного та економічного співробітництва від 7 травня 1992 року.
- Прийнятність постачальників
Будь-які закупівлі, що є результатом цього тендеру, будуть фінансуватися за рахунок програми «Долучайся!», і будуть підпадати під дію Зводу правил державних закупівель (FAR) та регламенту USAID. Ніяке обладнання, матеріали чи послуги не мають право на фінансування USAID, якщо їх пропонує постачальник або субпідрядник, включений до будь-якого з списків призупинених, заборонених або неприйнятних заявників, що використовуються USAID.
- Антитерористичні виконавчі накази та закони США
Виконавцю нагадується, що виконавчі розпорядження США та закони США забороняють транзакції та надання ресурсів та підтримки окремих осіб та організацій, пов’язаних з тероризмом. Відповідальність за виконання цих розпоряджень та законів лежить на підряднику. Це положення повинно бути включено до всіх субпідрядних контрактів / рішень щодо надання субпідрядних договорів, виконаних відповідно до умов цього договору / угоди.
Загальна інформація про Форум
- Захід проводитиметься 1.5 дні, в місті Києві або області.
- Приблизно 200 учасників: 90% – з регіонів, 10% – з Києва.
- Перший день заходу включає гру типу «квест», в якій учасники будуть розділені на групи та виконуватимуть завдання в трьох різних зонах. Ця діяльність буде зосереджена на конкретних темах та повинна мати конкретні навчальні результати, що будуть визначені Замовником.
- Другий день заходу складатиметься з панельних дискусій, майстер-класів та пленарного засідання.
ДОДАТОК 1
Місце проведення | м. Київ чи в області |
Дати проведення | 28 – 29 жовтня 2017 р. |
Замовник (повна назва організації/ проекту) | Міжнародна неприбуткова організація Pact, Inc., програма «Долучайся!» |
Контактні дані Замовника | +38044 495 53 83 +38067 176 06 85 |
Адреса для виставлення рахунків | вул. Володимирська, 49а7й поверх, офіс 155
Київ 01001 |
Платник (назва організації, банківські реквізити, телефон, адреса) |
Перелік послуг | Коментарі/ додаткова інформація | Ціна, грн. | Кількість од./номерів | Кількість діб/год./од. | Сума, грн. | |||
Оренда приміщення | ||||||||
28 – 29 жовтня 2017 р. Оренда локації в м. Києві, чи області.
|
Локація у місті Києві або області; з простором, який можна розділити на 3 великі зони для проведення гри типу «квест», приблизно для 200 учасників; простір має бути доступним для людей з обмеженими можливостями; досить великий, але не надто великий для 200 учасників; можливість інтернет підключення; можливість провести вечірню програму.Варіанти / приклади місць для розуміння наших потреб: ВДНГ, Межигір’я, станція метро “Львівська Брама”, човен, ЮБК, Національний музей авіації, аеродром у Білій Церкві. | |||||||
Меблі | Аренда меблів для розсадки 200 людей (якщо не забезпечуються локацією) | |||||||
Декор приміщення | Чекаємо варіантів від вас | |||||||
Харчування учасників | ||||||||
Питна вода | Негазована, у кулері | |||||||
Кава-пауза | Постійно серверована у конференц-залі або поруч | 3 | ||||||
Обід | Формат – шведський стіл; приблизно 600 гр. на людину; наявність вегетаріанських страв | 2 | ||||||
Вечеря | Формат – шведський стіл; приблизно 1000 гр. на людину; наявність вегетаріанських страв | 1 | ||||||
Розміщення учасників з інших міст | ||||||||
Розміщення кожного у двомісному стандартному номері | Готель *** | 180 | ||||||
Відшкодування вартості квитків учасникам з регіонів | Не враховувати на даному етапі | 180 | ||||||
Трансфер учасників до місця проведення заходу | ||||||||
Технічне обладнання та матеріали | ||||||||
Подіум для виступу спікерів (виступу гурту) | ||||||||
LED Екран | 4х3м | |||||||
Звукове обладнання для виступу спікерів | ||||||||
Звукове та світлове обладнання для виступу музичного гурту | ||||||||
Обладнання для синхронного перекладу (англ./ укр.) | ||||||||
Реквізит та обладнання | Не враховувати на даному етапі | |||||||
Концептуальне наповнення(Розробка концепції та комунікація зі спікерами будуть виконуватися спільно Замовником та Виконавцем) | ||||||||
Розробка концепції та організація гри типу квест | Не враховувати на даному етапі | |||||||
Музичний гурт (можливо декілька) | Приклад: Morphom, DakhaBrakha, PUR:PUR, Panivalkova, Mari Cheba, Правиця | |||||||
Розробка бренду заходу | ||||||||
Гонорар та транспортні витрати спікерів | Не враховувати на даному етапі | |||||||
Фотозйомка заходу | ||||||||
Відеозйомка заходу | ||||||||
Послуги | ||||||||
Розсилка запрошень | 200 | |||||||
Отримання відповіді запрошених щодо участі | ||||||||
Реєстрація учасників 28.10.2017 | ||||||||
Синхронний переклад (англ./укр.) | ||||||||
Друк матеріалів для навчальних заходів | Ціна за 1 стор. друку у кольорі та ч/б | |||||||
Канцелярія та матеріали | ||||||||
Папка учасника (друк) | З логотипом | до 250 | ||||||
Блокноти (друк) | З логотипом | до 250 | ||||||
Бейджі зі стрічкою (друк) | З логотипом | до 250 | ||||||
Ручки | З логотипом | до 250 | ||||||
Папір для фліпчарту | 2 | |||||||
Набір маркерів | 2 | |||||||
Друк банерів | Низ сцени; 2 банера типа «павук» | |||||||
Сума без ПДВ |