Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер tender
Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з охорони території та офісу. 

МЕТА: вибір фахівців для забезпечення цілодобової охорони території та офісу на постійній основі щонайменше впродовж року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постійної цілодобової охорони території та офісу за адресою: Україна, м. Київ, вул. Ризька, 15. Команда складається з 7 осіб. 4 особи чергують цілодобово, графік 1/3. 3 особи додатково чергують у нічну зміну з 20:00 до 8:00, графік 1/2. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, документи, що підтверджують досвід у сфері надання охоронних послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 14 грудня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з охорони території та офісу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івана Дегтярьова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)

Конкурс на закупівлю рюкзаків

Запрошення до участі у тендері на транспортно-логістичні послуги для пасажирських перевезень проектної команди (UHF-7)

Тендер на послуги із закупівлі додаткових матеріалів для боксів, призначених для психосоціальної роботи з дітьми

Тендер на надання послуг з охорони території та офісу