Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер tender
Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з охорони території та офісу. 

МЕТА: вибір фахівців для забезпечення цілодобової охорони території та офісу на постійній основі щонайменше впродовж року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постійної цілодобової охорони території та офісу за адресою: Україна, м. Київ, вул. Ризька, 15. Команда складається з 7 осіб. 4 особи чергують цілодобово, графік 1/3. 3 особи додатково чергують у нічну зміну з 20:00 до 8:00, графік 1/2. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, документи, що підтверджують досвід у сфері надання охоронних послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 14 грудня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з охорони території та офісу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івана Дегтярьова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції