Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender 1 (8)
Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації.

МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на моніторингу засобів масової інформації задля забезпечення проєктної діяльності Організації на постійній основі щонайменше впродовж року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з моніторингу засобів масової інформації, а саме проведення збору даних та аналіз програм телебачення, радіо, онлайн та друкованих ЗМІ, а також соціальних мереж за ключовими словами. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка,  реєстраційні документи, приклади робіт;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 25 липня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_медіа моніторинг». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Закупівля імітатора тепла та диму та аналізатора радіочастотного випромінювання

Конкурс на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників таборової програми "Голосний кемп"

Закупівля тестерів ліній зв'язку, тепловізорів, розумних датчиків та ін.

Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів ОПС та ін.

Послуги із виготовлення відеоролика

Тендер з надання послуг капітального ремонту громадської вбиральні у місті Волочиськ (Продовжено)