Тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії у межах Програми «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для фасилітації стратегічної сесії для Апарату Верховної Ради України в очному форматі в травні 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ:

  1. Розробка програми сесії (травень 2024)
  2. Проведення сесії в очному форматі (травень 2024)

Вимоги до кандидатів:

  • Ступінь магістра (або еквівалентний) з управління персоналом, психології, менеджменту чи іншої відповідної дисципліни;
  • Два роки досвіду проведення тренінгів, семінарів та інших освітніх заходів;
  • Знання української правової та політичної систем;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.

Правила оформлення тендерної пропозиції:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, резюме, актуальні контакти трьох осіб, які можуть надати рекомендації;
  • оформлені українською мовою;
  • закріплені підписом або печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Строки на надання тендерної пропозиції

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 19 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з фасилітації стратегічної сесії».

Вимоги до послуг та умови оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).

Для фізичних осіб: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код

Критерії вибору переможців

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Лукашової, координаторки проєкту, за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції