Тендер на надання кураторських послуг освітньої програми

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на надання кураторських послуг освітньої програми

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання кураторських послуг освітньої програми в межах діяльності Організації.

МЕТА: вибір фахівців на надання кураторських послуг освітньої програми протягом квітня 2024 – червня 2025.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть кураторські послуги освітньої програми. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 7 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_кураторські послуги».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.

Для фізичних осіб — до заявки додається: копія паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • науковий ступінь не нижче Доктора філософії (кандидата наук) зі спеціалізацією на історії культури, міфології, філософії, питаннях ідентичності та культурної пам’яті та/чи питаннях публічної політики, державного управління та європейської інтеграції;
  • доведений досвід дослідження та викладання освітніх програм відповідно до вищезазначених спеціалізацій;
  • раціональна фінансова пропозиція;
  • готовність виконувати роботи у визначені терміни;
  • відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Максима Несвітайлова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів, згідно Лот№1 - №6 (рамкові угоди)

Набір на нову магістерську програму «Публічне управління та адміністрування молодіжної політики» у м. Луцьк

Конкурсний відбір на спеціалізований тренінг «Підходи та інструменти публічного управління у молодіжній сфері» програми «Молодіжний працівник»

Реєстрація на участь в квест-грі “У пошуках довгокрила”

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

RFP-4056-2024-08_Запит пропозицій на послуги з організації заходів та логістичні послуги_Provision of events organization and logistics support