Тендер на комплексне забезпечення логістики заходів
ЗАВЕРШЕНО
Тендер на комплексне забезпечення логістики заходів в межах Ініціативи з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні у 2021 році
«Ініціатива з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні» (Environmental Policy and Advocacy Initiative for Ukraine (EPAIU)) здійснюється Міжнародним фондом «Відродження» за фінансової підтримки Швеції. Метою Ініціативи є сприяння сталому розвитку громадських організацій – інституційно спроможних, з доброчесним управлінням, підзвітних та визнаних в екологічній спільноті – які зможуть сприяти реформам в Україні через впровадження екологічних політик і здійснення адвокаційних заходів на захист довкілля.
Мета тендеру – комплексне забезпечення проведення заходів різних форматів у межах Ініціативи впродовж 2021 року в м. Києві (та інших містах України, за потреби).
Учасники тендеру: конференц-сервісні організації та ФОП із відповідними КВЕД, які мають щонайменше трирічний досвід логістичної діяльності в Україні, а також досвід забезпечення заходів у гібридних форматах (онлайн та офлайн) із використанням сучасних технологій.
Основні критерії оцінки тендерних пропозицій: (а) попередній досвід співпраці з учасником тендеру; (б) ціна тендерної пропозиції; (в) якість тендерної пропозиції; (г) фінансово-економічна, технічна та професійна спроможність учасника; (д) річний обсяг доходу учасника не менше 1 млн. гривень.
У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію, що відповідає такому технічному завданню:
- Комплексне логістичне забезпечення проведення чотирьох одноденних навчальних заходів в м. Києві або передмісті для аудиторій по 30 учасників кожна. Формат проведення – гібридний або онлайн в залежності від епідеміологічної ситуації в країні.
- Комплексне логістичне забезпечення проведення одноденної конференції у гібридному форматі в м. Києві: забезпечення приміщення для участі офлайн до 50 учасників і підключення онлайн для решти учасників (орієнтовно 100 осіб); окреме приміщення для кейтерінгу (1 обід, 1 перерва на каву); проїзд орієнтовно 20 учасників, проживання орієнтовно 5 спікерів.
- Технічне забезпечення для проведення конференції в гібридному форматі:
- Добре вентильоване приміщення з вікнами, яке дозволяє вільно розмістити 4-5 спікерів на подіумі і до 50 осіб “живої аудиторії” з відповідною соціальною дистанцією та забезпечене належними санітарними умовами;
- Швидкісний, якісний інтернет-зв’язок для одночасної участі онлайн орієнтовно 150+ учасників (запропонуйте, будь ласка, відповідну онлайн платформу);
- Якісна відеозйомка виступів спікерів протягом сесій;
- Якісні онлайн відео- і аудіо-трансляції конференції з технічним супроводом (технічною модерацією): забезпечення можливості онлайн-учасникам дистанційно задавати питання, коментувати в чаті, виявляти реагування протягом сесій, а також забезпечення відповідного стислого технічного інструктажу учасників перед початком сесій;
- Забезпечення якісного онлайн демонстрування презентацій і відео;
- Запис (фіксування) онлайн запитань із чату;
- Реєстрація дистанційних учасників заздалегідь і у дні заходу зі складанням списків учасників;
- Забезпечення технічної можливості для синхронного онлайн перекладу на обраній платформі (робочі мови – українська й англійська, перекладачів забезпечить МФВ). Має бути зрозумілим для дистанційних учасників, як знайти на моніторі функцію перекладу і налаштувати переклад;
- Пропозиція щодо технічного заповнення перерв для онлайн-учасників;
- Монтаж відео і аудіо записів конференції для поширення матеріалів конференції.
- Надання рекомендацій щодо локацій для проведення заходів. Локації мають відповідати принципам дружнього ставлення до довкілля та санітарним вимогам у зв’язку із епідемією. Бажане близьке розташування біля станції метро. Перевага надаватиметься ревіталізованим локаціям (обов’язкова наявність вікон в приміщенні).
- Надання фінансового звіту за результатами організації логістики заходів в межах Ініціативи (до звіту обов‘язково потрібно буде додати копії первинної документації та зведеної фінансової інформації).
З переможцем тендеру буде укладено контракт на надання послуг терміном до 31 грудня 2021 року.
Тендерну пропозицію слід подати за формою, зазначеною в електронному Додатку 1 до цього оголошення (дивіться XLS файл з деталізованим технічним завданням).
Примітка:
- Перелік послуг в межах технічного завдання є орієнтовним і може бути скоригований у робочому порядку згідно з поточними потребами щодо формату і кількості проведення заходів
- Механізм перерахування коштів переможцю тендеру передбачає почергові транші згідно з графіком проведення заходів.
До тендерної пропозиції слід обов’язково долучити такі додатки:
- Копія витягу з Державного реєстру із інформацією про учасника тендера
- Фінансовий документ, що підтверджує суму річного обсягу доходу згідно з фінансовим звітом за 2020 рік
- Опис технічних засобів, обладнання, акредитацій тощо, доступних учаснику тендеру для забезпечення якості його послуг, перелік технічних компаній-партнерів
- Опис того, як учасник тендеру забезпечить екологічний менеджмент під час виконання контракту
- Контакти учасника тендера, її керівника та контактної особи, що відповідатиме за організацію логістики заходів
- Стислий опис попереднього досвіду учасника тендеру щодо організації гібридних заходів
- Рекомендації інших організацій або програм, які користувалися послугами учасника тендеру
- Лист про відповідність (дивіться Додаток 2).
Тендерна пропозиція має бути подана на офіційному бланку учасника тендеру з печаткою і підписом уповноваженої особи. Тендерні пропозиції, що не відповідають цим вимогам, розглянуто не буде.
Звертаємо вашу увагу, що найменування і реквізити особи, якій буде надано замовлення за результатами проведення тендеру та з якою МФВ буде оформляти юридичні відносини, мають збігатися з найменуванням і реквізитами учасника тендеру, заявка якого переможе.
Тендерні пропозиції надсилати в електронному вигляді з темою «Тендер забезпечення логістики заходів 2021» на адресу: [email protected]
Додатки до тендерної пропозиції потрібно надсилати у форматі .doc, .docs, .xls, .xlsx або .pdf. Максимальний розмір кожного файлу не може перевищувати 8 Mb.
Останній термін подання тендерних пропозицій – 04 травня 2021 року.
Оголошення результатів тендеру – 12 травня 2021 року.
Уся комунікація і надання інформації здійснюється в електронному вигляді до 20 квітня 2021 р. Запити на конфіденційну інформацію задовольнятися не будуть.
Зверніть увагу:
- Подані на тендер матеріали не повертають і не рецензують
- Про результати тендеру буде повідомлено письмово
- Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються.
Контактна особа:
Олена Луцишина, Координатор Програми «Демократична практика», [email protected]
Прохання пам‘ятати, що отримуючи фінансування Швеції, ви погоджуєтеся із важливістю поділяти всесвітньо визнані цінності, як то права людини. У співпраці ви поділяєте спільні цілі та вибудовуєте партнерство на засадах взаємної довіри, чесності та діалогу, а також розумієте важливість прозорої діяльності і підзвітності сторін. Ви приймаєте важливість таких наскрізних пріоритетів, як: подолання бідності, довкілля та зміна клімату, гендерна рівність, відвернення конфліктів, сприяння сталому розвитку.
Швеція не фінансує таку діяльність, як: виробництво зброї, амуніції або частин, які використовуються для зброї та військової стратегічної продукції; виробництво наркотиків; виробництво тютюну та виробів з нього; виробництво алкоголю й алкогольних напоїв; діяльність, пов‘язаної з азартними іграми і ставками; руйнування територій з високою екологічною цінністю; просування або виготовлення порнографії; просування або виготовлення медійної продукції расистського або антидемократичного змісту; просування або виготовлення хімічної продукції, не дозволеної в ЄС.