Тендер із закупівлі послуг проживання, харчування учасників, оренди зали та технічний супровід

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LvivWomen

тендер tender ntylth(2)
Тендер із закупівлі послуг проживання, харчування учасників, оренди зали та технічний супровід

Громадська організація «Центр «Жіночі перспективи»  в рамках проекту «Заклик до дій:Локальне реагування 2023-2025/CAFI», оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування учасників трьох 3-денних тренінгів, а також оренду зали та технічний супровід для проведення заходу. Протягом 2024 року до 31 грудня, кожного місяця організовувати та супроводжувати  один два тренінги.

Під час організації заходу забезпечувати супровід заходу, поселення групи в номери, компенсацію витрат за проїзд учасникам, ведення реєстрації учасників по місцю проведення, збір всіх необхідних реєстраційних форм.

Дата оголошення про тендер: 12 січня 2023 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18 січня 2023 р.

Предметом закупівлі є наступні послуги, а саме:

Лот 1

- Проживання у готелі  в локації Львів та Львівська область для 25-30 учасників тренінгу  , а саме одномісне/двомісне розміщення у номерах зі зручностями (санвузол, душ) та зі сніданком.

- Оренда зали (мінімум 80 м.кв.) для проведення тренінгу та технічний супровід тренінгу (наявність проєктора, екрана, колонок та фліпчарту). Всі заплановані дні в одному залі. 

Лот 2*

- Обіди*3 для групи учасників тренінгів 

- Кава-паузи*** (дві на день) для групи учасників тренінгів 

Постачальник має запропонувати різноманітне та збалансоване меню з можливістю приготування вегетаріанських  та пісних страв

*послуги харчування повинні надаватися на території готелю, де будуть надаватися послуги за Лотом 1

**обіди повинні вміщати: перша страва, друга страва (м’ясо або риба з гарніром), салат, напій для кожного учасника

***кава-паузи повинні вміщати: чай чорний, зелений/кава натуральна, вода питна у пляшках по 0,5 л з газом/без газу, бутерброди, випічка та/або  кондитерські вироби для кожного учасника

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання зазначених послуг, можливість надати заявлені послуги у вказаній кількості та у вказаний строк за зазначеною адресою, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (я разі наявності) та підписом (договір про надання послуг, рахунок, видаткова накладна/ акт наданих послуг)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Тендерна пропозиція (можна використати зразок замовника, розміщений нижче).
  4. Шаблон угоди про надання послуг.
  5. Довідка з банку про відкриття рахунку.
  6. Інформація щодо попередніх заказів (посилання на інформацію в інтернеті, рекомендаційні листи, тощо).
  7. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Тендерні процедури:

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді з темою листа – «Відкритий тендер на закупівлю послуг»

за ел. Адресою  [email protected] до 18:00 год.  18 січня 2023 року

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00год. 18 січня 2023 року розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 22 січня 2023 року.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Асистентка  проєкту
Кривозірка Марія


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)