Тендер із закупівлі офтальмологічних витратних матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ZdoroviNGO

Тендер
Тендер із закупівлі офтальмологічних витратних матеріалів

БЛАГОДІЙНА   ОРГАНІЗАЦІЯ   «БЛАГОДІЙНИЙ   ФОНД  «НАЦІОНАЛЬНА АГЕНЦІЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ «ЗДОРОВІ» в рамках реалізації грантової угоди від 13.12.2024 р.за підтримки International Rescue Committee, Inc. оголошує тендер на закупівлю офтальмологічних витратних матеріалів.

Дата оголошення про тендер: 19.03.2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій:  01.04.2025

Предметами закупівлі є:

  • Інтраокулярна лінза PODEYE, монофокальна гідрофобна гнучка з додатковим УФ та синім фільтром або аналог – 100 шт
  • Ніж – кератом безпечний Beaver Xstar( Osher) 2, 5 мм 45 град., з подвійною заточкою або аналог – 100 шт
  • Ніж для парацентеза безпечний Beaver 1.2 мм, 45 град. або аналог – 100 шт
  • Ніж для парацентеза безпечний Beaver Optimum 15 град., прямий або аналог – 100 шт
  • Віскоеластичний розчин гіалуронат натрію Hyotek 2 мл, 1,8% або аналог – 100 шт
  • Віскоеластичний розчин гіалуронат натрію Hyotek 2 мл, 3% або аналог – 100 шт
  • Віскоеластичний розчин метилцелюлози Viscotek 2 мл, 2% або аналог – 100 шт
  • Розчин для іригації ока BSS Ocusalt, 500 мл або аналог – 100 шт
  • Офтальмологічний барвник 0,6 % 1 мл( флакон) або аналог – 100 шт
  • Кільця капсулярного напруження ПММА PR1311 або аналог – 100 шт
  • Зонд для передньої вітректомії- 100 шт 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання товарів -до 1 місяця від дати підписання Договору поставки. Доставка у м. Охтирка.

Терміни сплати – до 10 календарних днів з моменту виконання умов договору/здійснення поставки з можливістю передоплати/часткової передоплати (до 50%). У вартість мають бути включені всі  податки, доставка та монтаж обладнання,  додаткові витрати, необхідні для забезпечення постачання товарів. Обладнання має бути сертифіковано згідно чинного законодавства.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/

У разі участі у закупівлі Фізичної особи- підприємця, розглядатися будуть тільки пропозиції, надані ФОП-платником єдиного податку 3 групи, або ФОП, що перебуває на загальній системі оподаткування.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком ;
  4. Сертифікати відповідності на обладнання.
  5. Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)-при наявності.
  7. Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”

Критерії відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів:

- Метод оцінки: Відповідність/Невідповідність.

- Процедура: Перевірка наданих обов’язкових документів

- Оцінка: Відповідає (допуск до подальшої оцінки) / Не відповідає (виключення з тендеру).

  1. Відповідність технічним характеристикам (ТЗ):

- Метод оцінки: Відповідність/Невідповідність.

- Процедура: Перевірка наданих технічних специфікацій на відповідність вимогам ТЗ.

- Оцінка: Відповідає повністю (допуск до подальшої оцінки) / Відповідає частково (допуск до подальшої оцінки) / Не відповідає (виключення з тендеру).

  1. Фінансова оцінка – прийнятна вартість послуг. Оцінювання вартості товарів здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою має найбільшу відповідність і він має вигідну цінову пропозицію (вартість, додаткові знижки, умови оплати та доставки, термін доставки), йому буде присуджено реалізацію договору.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 31.03.2025  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються такі пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «Відкритий тендер  TF076.2» до 31.03.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 01.04.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

 БО «БФ «НАГД «ЗДОРОВІ» зберігає за собою право на те, щоб:

- зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, зазначеними Підрядником як такі, що надали рекомендацію.

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані.

- прийняти будь-яку Заявку повністю або частково.

- вступити у переговори з обраним Підрядником.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, але не пізніше 04.04.2025 року.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Непийпиво Єлизавета Олександрівна. 

Тендерна пропозиція № TF076.2

Технічна специфікація № TF076.2

Оголошення_про_проведення_тендеру_із_закупівлі_офтальмологічних

 


Останні публікації цього розділу:

Грантовий конкурс на підтримку адвокаційної спроможності ОГС для захисту та реалізації фундаментальних прав

Закупівля мобільного телефону та послуг мобільного зв’язку для потреб організації (конкурс оголошено повторно)

Конкурс на закупівлю товарів для облаштування Центрів в місті Одесі (побутова та офісна техніка, дитячі товари, меблі, немедичні товари)

Відкритий конкурс щодо закупівлі послуг з надання психологічної допомоги (консультування та підтримка) у Ходорівській та Славській громадах Львівської області

Оголошення про комерційні можливості: постачання товарів та робіт у межах проєкту

Запит цінових пропозицій: оренда автомобіля для команди та експертів проєкту «ВІСТА ЗБРУЧА»