Тендер із закупівлі офісної техніки та обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ssi

тендер-tender-1-10
Тендер із закупівлі офісної техніки та обладнання

ГО «Шумпетерівська школа інновацій» в межах грантового проєкту «Підтримка в адаптації та інтеграції ВПО та населення, яке постраждало внаслідок війни, до місцевої громади шляхом долучення до заходів Агенції розвитку м. Чернівці», грантова угода № M4EG-RRP-LVGA-2023-13, що реалізується за підтримки Спільної ініціативи Європейського союзу та Програми розвитку ООН «Мери за економічне зростання», оголошує відкритий тендер на закупівлю офісної техніки та обладнання.

Дата оголошення про тендер: 02.02.2024.

Термін подання тендерних пропозицій: 15 днів з дати оголошення про тендер.

Предметом закупівлі є офісна техніка та обладнання. 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються (технічне завдання додається).

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

Умови оплати: Тільки післяплата. Протягом 5 банківських днів після доставки товару та наявного повного пакету документів

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Ольги Кобилянської, буд.3. 

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію з відповідним КВЕД (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо);
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Форма (Додаток 1) з переліком партнерів, які можуть надати рекомендації, не менше 3 контактів (додається).
  5. Лист у довільній формі, що підтверджує наявний гарантійний термін у обладнання і сервісне обслуговування в Україні. 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  2. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг. 

Тендерні процедури

У разі виникнення додаткових запитань, звертатись за телефоном +38050 847 1843, Лариса Коврик-Токар.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_ M4EG-RRP-LVGA-2023-13_назва учасника» до 22.02.2024 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 22.02.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше п’яти робочих днів від кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами). 

Контактна особа: Лариса Коврик-Токар, телефон +38050 847 1843.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)