Тендер із закупівлі компостерів садових

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер
Тендер із закупівлі компостерів садових

 Громадська організація «Впевнений крок» в межах грантового проекту “Торецьк, рятуй природу-компастуй!”, що реалізується за організаційної підтримки “Взаємодія-плюс” в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий тендер на закупівлю компостерів садових.

Дата оголошення про тендер: 30 липня 2021 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 15 серпня 2021 року 

Предмет закупівлі: компостери садові

Технічні характеристики: .

Компостер садовий MODULE COMPOGREEN: матеріал: пластик; поліпропілен, колір: зелений; розміри (Д * Ш * В): 198 * 71,9 * 82,6 см; вага: 14,48 кг; обсяг: 1200 л; розміри упаковки: 60 * 27,5 * 80 см.

Компостер садовий MODULE COMPOGREEN: матеріал: пластик, поліпропілен; колір зелений; розміри (Д * Ш * В): 135 * 71,9 * 82,6 см; вага: 9,5 кг; обсяг: 800 л; розміри упаковки: 60 * 20 * 80 см.

Або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

             Учасники тендеру надають на конкурс наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 1);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару

Строк надання послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договор про закупівлю. У вартість товарів/послуг має бути включена вартість доставки товару до місця призначення, вказаного в Додатку 3;

Конкурсна пропозиція: заповнена відповідно до Додатку № 1 «Конкурсна пропозиція».

Спосіб надання комерційних пропозицій: Тендерні документи, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), мають бути надіслані двома форматами:

Перший: у письмовій формі на адресу ГО; місто Торецьк, Донецька область, відділення № 1 Нової пошти або на адресу місто Торецьк, Донецька область, вул.Польова,1, отримувач Марина Бойко (0956067829);

Другий: у електронному вигляді (відскановані у форматах PDF) на електронні адреси ПРООН та “Взаємодія – Плюс” [email protected], [email protected] з метою листа “Відкритий тендер”.

Вимоги до кваліфікації учасників: викладені у Додатку № 2 «Кваліфікаційні вимоги».

Умови оплати: викладені у Додатку № 3 “Проект договору”

Істотні критерії відбору тендерних пропозицій: 

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 

13.08.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-00  16.08.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше  17.08.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник ГО  «Впевнений крок»                             Марина Бойко

телефон 095-605-78-29

Додаток № 1 – Конкурсна пропозиція 

Додаток № 2 – Кваліфікація

Додаток № 3- Проект договору

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)