Тендер із закупівлі гібридної сонячної електростанції з підключенням до мережі

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ploskyi

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер із закупівлі гібридної сонячної електростанції з підключенням до мережі

Міжнародна громадська організація “Фундація польсько-української співпраці ПАУСІ” в межах грантового проєкту «Green Skills Alliance – формування конкурентоздатних фахівців для сталого розвитку», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю гібридної сонячної електростанції з підключенням до мережі.

Дата оголошення про тендер: 21 серпня 2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 4 вересня 2015 року, 18:00

Предметом закупівлі є гібридна сонячна електростанція з підключенням до мережі.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються – гібридна сонячна електростанція  з підключенням до мережі:

  • гібридний інвертор DEYE 10 kW HV-battery 2 MPPT Wi-Fi 220V/380V 3-ph (1 шт.) або аналог; 
  • акумуляторна батарея DEYE SE-G5.1 Pro-B LiFePO4 LV 51.2v 100AH 5.12kwh (SE-G5.1 Pro-B) (2 шт.) або аналог;
  • сонячна панель TW Solar TWMND 54HS 430W (24 шт.) або аналог;
  • наземна система кріплень (24 шт.);
  • захист (1 компл.);
  • кабельно провідникова (1 компл.);
  • паркан під ключ  по периметру сонячної електростанції (сталь, зелений колір, секційний, параметри 1 секції – 2000*2500  мм) або аналог;
  • монтаж електростанції та підключення її до мережі.

Строк та умови надання товарів та послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – вул. Гірнича, 1Л, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна, 50053, комунальний заклад освіти “Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей” Дніпропетровської обласної ради”.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру. До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Умови оплати товарів: безготівковий переказ. Оплата здійснюється у два етапи: 50% вартості договору сплачується як передоплата, а решта — після завершення поставки всіх компонентів гібридної сонячної електростанції, її остаточного монтажу та підключення до мережі.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару (бажано);
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано);
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.) (бажано).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 18.00 01 вересня 2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника й засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Тендер_Фундація ПАУСІ, грантова угода UNDP_UKR/2025/08/08/PPP».  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18.00 години 4 вересня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 09 вересня 2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Мартиненко Катерина Валеріївна, телефон: +38 096 568 7055.


ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 м. ____________                                                                                                       «____» ____________ року

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного оголошення від 24.08.2025 р. МГО “Фундація польсько-української співпраці ПАУСІ” (грантова угода UNDP_UKR/2025/08/08/PPP) щодо участі в тендері на постачання гібридної сонячної електростанції з підключенням до мережі

 

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду 

Гібридна сонячна електростанція з підключенням до мережі

Вивчивши конкурсні вимоги МГО “Фундація польсько-української співпраці ПАУСІ” цим підтверджуємо, що маємо організаційну можливість та погоджуємося поставити товари МГО “Фундація польсько-української співпраці ПАУСІ”,  відповідно до наступних умов:

Найменування та опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Загальна вартість, грн.

1.

           

Загальна вартість цієї пропозиції    _________  (У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».)

Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ. Оплата здійснюється у два етапи: 50% вартості договору сплачується як передоплата, а решта — після завершення поставки всіх компонентів гібридної сонячної електростанції, її остаточного монтажу та підключення до мережі.
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі.
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір.
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення №ITB 2025-414

Грантовий конкурс "Пілотування моделі надання реабілітаційних послуг на рівні громад"

Закупівля послуг з проведення соціологічного дослідження

Тендер «Виконання робіт по заміні вікон у соціальному гуртожитку у м. Покров»

Тендер на закупівлю послуги харчування для учасників тренінгу

Запит цінових пропозицій на постачання спеціалізованих машин і механізмів