Тендер для закупівлі послуг з організації заходу

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ngokvadrat

tender_ntylth9-300x225
Тендер для закупівлі послуг з організації заходу

Громадська організація «Асоціація резидентів «Квадрат»» оголошує тендер для закупівлі послуг з організації заходу – Молодіжного обміну в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA».

Програму залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. 

Дата оголошення про тендер: 31.07.2025 року.
Кінцевий термін подачі документів: 10.08.2025 рік (включно). 

  1. «Проживання учасників обміну»

Завданням стане:

  • Поселення  у Літинській ТГ 23 учасників обміну на 5 ночей в період 25.08-30.08.2025 року. З можливістю виселення 30.08.25. З обов’язковим забезпеченням укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності
  • Номери для учасників мають бути класу стандарт двомісного або тримісного типу поселення, окремо для жінок та чоловіків.
  • Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки».
  1. «Організація харчування»

Завданням стане:

 
  1. Надання послуг з харчування за попередньо погодженим меню та можливістю забезпечити страви з числа веганського, вегетаріанського, дієтичного меню харчування для учасників у Літинській ТГ, а саме:

25 серпня
23 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

23+30 кава-брейків 10:30 – 16:00

26 серпня
23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


27 серпня

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


28 серпня

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


29 серпня:

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00

30 серпня:

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

  1. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу

Завданням стане:

  • Забезпечення компенсації витрат доїзду для 23 учасників до м.Вінниця та у зворотному напрямку.
  • Учасники будуть добиратись з різних регіонів України; 
  • Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме 1880 грн.
  • Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі; 
  • Складання звіту по компенсації.  До звіту має бути додано копії проїзних документів в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії квитків, паспорту та коду.

Здійснення робіт планується на 29.08.2025 року.

  1. «Забезпечення страхування учасників обміну»

Завданням стане:

  • Забезпечення страхування від нещасних випадків для 30 учасників обміну на період 25.08-29.08.2025 року. 

Страхові ризики:

  • Смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
  • Стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку (первинне встановлення Застрахованій особі інвалідності І, ІІ, ІІІ групи);
  • тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку;
  • отримання Застрахованою особою травматичного ушкодження (травми).
  • Страховий захист: 24 години на добу.
  • Строк дії страхування: з 00:00 25.08.2025 по 24:00 29.08.2025.

Вимоги до виконавців 

  • доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
  • наявність раннього заселення (з 6:00 ранку) та можливість виселення 30.08.2025 року;
  • безготівкова оплата;
  • запропоноване меню харчування.

Критерії відбору:

Фінансові (максимум 30 балів)

  • вартість послуг;

Технічні (максимум 70 балів сумарно)

  •       відстань від готелю до об’єкту відновлення (5 км і менше – 25 балів; 5-10 км – 15 балів; від 10 до 15 км – 10 балів, більше 15 км – 0 балів);
  • доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; до 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів);
  • відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів; до 1000 м – 15 балів; від 1000-1500 м – 10 балів, більше 1500 м – 0 балів);

Пакет документів для участі в тендері: 

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
  • Цінова пропозиція відповідно до завдання (вартість послуг у гривнях з урахуванням всіх податків);
  • Лист-заявка від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру) додається.
  • Проект меню харчування;
 

Кінцевий термін подання документів: 10.08.2025 рік, 23:59 за київським часом (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на послуги з організації заходу. ВідНОВА:UA».

Контактна особа: Світлана Муріч, +38 096 366 89 65.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів медичного призначення

Тендер на закупівлю обладнання для гімназії (ноутбук, звуковий підсилювач, звукові колонки, штатив для смартфону та камери, мікрофонна радіосистема, стійка під мікрофон, інтерактивний дисплей, зарядна станція)

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель дитячих закладів освіти

Тендер на закупівлю жалюзей вертикальних

Тендер на закупівлю вживаного авто

Тендер на закупівлю трибун для виступів