Тендер для закупівлі послуг з організації заходу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ngokvadrat

Громадська організація «Асоціація резидентів «Квадрат»» оголошує тендер для закупівлі послуг з організації заходу – Молодіжного обміну в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA».

Програму залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. 

Дата оголошення про тендер: 31.07.2025 року.
Кінцевий термін подачі документів: 10.08.2025 рік (включно). 

  1. «Проживання учасників обміну»

Завданням стане:

  • Поселення  у Літинській ТГ 23 учасників обміну на 5 ночей в період 25.08-30.08.2025 року. З можливістю виселення 30.08.25. З обов’язковим забезпеченням укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності
  • Номери для учасників мають бути класу стандарт двомісного або тримісного типу поселення, окремо для жінок та чоловіків.
  • Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки».
  1. «Організація харчування»

Завданням стане:

 
  1. Надання послуг з харчування за попередньо погодженим меню та можливістю забезпечити страви з числа веганського, вегетаріанського, дієтичного меню харчування для учасників у Літинській ТГ, а саме:

25 серпня
23 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

23+30 кава-брейків 10:30 – 16:00

26 серпня
23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


27 серпня

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


28 серпня

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00


29 серпня:

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

30 обідів у форматі фуршет у проміжку 13:00 – 15:00 

30 вечерь у форматі фуршет у проміжку 18:00 – 20:00 

30+30 кава-брейків 10:30 – 16:00

30 серпня:

23 сніданків у форматі фуршет у проміжку 8:00 – 10:00

  1. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу

Завданням стане:

  • Забезпечення компенсації витрат доїзду для 23 учасників до м.Вінниця та у зворотному напрямку.
  • Учасники будуть добиратись з різних регіонів України; 
  • Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме 1880 грн.
  • Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі; 
  • Складання звіту по компенсації.  До звіту має бути додано копії проїзних документів в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії квитків, паспорту та коду.

Здійснення робіт планується на 29.08.2025 року.

  1. «Забезпечення страхування учасників обміну»

Завданням стане:

  • Забезпечення страхування від нещасних випадків для 30 учасників обміну на період 25.08-29.08.2025 року. 

Страхові ризики:

  • Смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
  • Стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку (первинне встановлення Застрахованій особі інвалідності І, ІІ, ІІІ групи);
  • тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку;
  • отримання Застрахованою особою травматичного ушкодження (травми).
  • Страховий захист: 24 години на добу.
  • Строк дії страхування: з 00:00 25.08.2025 по 24:00 29.08.2025.

Вимоги до виконавців 

  • доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
  • наявність раннього заселення (з 6:00 ранку) та можливість виселення 30.08.2025 року;
  • безготівкова оплата;
  • запропоноване меню харчування.

Критерії відбору:

Фінансові (максимум 30 балів)

  • вартість послуг;

Технічні (максимум 70 балів сумарно)

  •       відстань від готелю до об’єкту відновлення (5 км і менше – 25 балів; 5-10 км – 15 балів; від 10 до 15 км – 10 балів, більше 15 км – 0 балів);
  • доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; до 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів);
  • відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів; до 1000 м – 15 балів; від 1000-1500 м – 10 балів, більше 1500 м – 0 балів);

Пакет документів для участі в тендері: 

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
  • Цінова пропозиція відповідно до завдання (вартість послуг у гривнях з урахуванням всіх податків);
  • Лист-заявка від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру) додається.
  • Проект меню харчування;
 

Кінцевий термін подання документів: 10.08.2025 рік, 23:59 за київським часом (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на послуги з організації заходу. ВідНОВА:UA».

Контактна особа: Світлана Муріч, +38 096 366 89 65.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузла (Миколаїв)

Тендер щодо закупівлі послуг з організації та проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Тендерна пропозиція щодо закупівлі послуг з організації та проведення заходів (організація візиту учасників з інших міст, організація трансферу)

Конкурс на закупівлю оцинкованих металевих стелажів

Осінній ґрантовий сезон від Urban Space 100

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Портативні зарядні станції)