Тендер для закупівлі офісних меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth9-300x225
Тендер для закупівлі офісних меблів

Тендерне оголошення

Види товарів

Офісні меблі

Опис

Громадська організація «Енергія молоді» оголошує тендер для закупівлі офісних меблів в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA». Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. Співпраця з переможцем тендеру буде можлива лише за умови підписання грантової угоди із ПРООН в рамках конкурсу: «ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ ТА ЖІНОК ДО ПРОЦЕСУ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ПРОВЕДЕННЯ МОЛОДІЖНИХ ОБМІНІВ»та отримання фінансування на реалізацію проєкту.

Опис очікуваних послуг:

  • Постачання товарів згідно специфікації (Додаток 1)

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Відповідність товару та доставка

А) Товар постачається однією партією до 07 липня 2025 та відповідає якісним характеристикам.

Б) Доставка здійснюється за адресою: Кіровоградська обл., с.Мошорине, вул. Центральна 1Е, за рахунок Постачальника, в тому числі послуги завантаження/розвантаження.

В) Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника.

Г) Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.

Д) Товар повинен бути новим, таким що не був у використанні. Гарантійний термін використання меблів – не менше 12 місяців з дати постачання.

Е) Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та природоохоронного законодавства.

  1. Досвід роботи учасника у відповідній сфері не менше 1 року.
  2. Можливість безготівкового розрахунку.

Критерії відбору виконавця:

  1. 1. Повна відповідність характеристикам товарів прописаним у Специфікації (Додаток 1)

2.Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)

  1. Цінова пропозиція

Пакет документів для участі в тендері:

  1. Реєстраційні документи ФОП (копії Витягу з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (копії Довідки про реєстрацію платника податків, Виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ).
  2. Документ з калькуляцією або цінова пропозиція (з підписом та печаткою за наявності), де окремо зазначити вартість кожної позиції відповідно переліку на товари, які вказані у Додатку 1.
  3. Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог у технічному завданні (з підписом, та печаткою СПД за наявності).
  4. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Закупівля меблів»).

Термін подачі: 23 червня 2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація: Зайченко Крістіна Моб.тел.: +380663644841

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг фахівців для проєкту в Донецькій області

Проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг з оренди приміщення у Чернівецькій області

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП с. Дельжилер (Одеська область)

Закупівля господарчих товарів

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП м. Бессарабське (Одеська область)

Тендер на пошук провайдера для надання послуг із проведення стратегічної сесії організації