Тендер для постачальників офісного обладнання для підтримки ВПО (частина 2)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender_ntylth(8)
Тендер для постачальників офісного обладнання для підтримки ВПО (частина 2)

Громадська організація «КОРИСНІ ЛЮДИ З МІСТА АВДІЇВКА НА ДОНЕЧЧИНІ» звертається до Постачальників комп’ютерного та офісного обладнання із проханням надати комерційну пропозицію щодо придбання комп’ютерного та офісного обладнання в рамках другої частини проєкту «Створення умов для розвитку просторів та локацій для авдіївців, які проживають за межами Донецької області та мають статус ВПО в інших громадах», який реалізується в межах проєкту EU4Recovery «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», який реалізується ПРООН в Україні за підтримки Європейського Союзу за договором № G-2024-EU-DK-02 від «25» листопада 2024 р. 

Просимо Вас надати інформацію та пропозицію щодо Ваших товарів згідно специфікації  або на Вашому фірмовому бланку, до якого слід додати скан-копії Ваших реєстраційних документів (Копія Свідоцтва про реєстрацію документу з відповідними КВЕД або копія витягу з ЄДР на актуальну дату; Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників).

 Відповідь на вищенаведену інформацію прошу надати в електронному вигляді на електронну пошту [email protected] до 30 січня 2025 року (включно). Розкриття цінових пропозицій заплановано на 31.01.2025, про результати яких Вас буде повідомлено додатково.  

  • Умови поставки:

Місце доставки: Дніпро, Проспект Науки 169, корпус 4, ХАБ «Дніпро-ВПОраємось»

Термін виконання замовлення: 01.02.2025 – 05.02.2025

  • Гарантійні вимоги:

Гарантія на обслуговування: 12 місяців

Сервісне обслуговування: заміна або ремонт протягом гарантійного періоду

  • Фінансові умови:

Форма оплати: безготівковий розрахунок, післяплата. Товар купується без ПДВ.

  • Вимоги до постачальника:

Необхідні документи: Оплата послуг ФОП: Копія Свідоцтва про реєстрацію документу з відповідними КВЕД або копія витягу з ЄДР на актуальну дату; Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників. Закупка продукції/обладнання: – Копія Витягу з ЄДР на актуальну дату здійснення операції, Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників.

Товар, його кількість, шаблон цінової пропозиції та інша важлива інформація містяться у прикріпленому файлі нижче за текстом ↓

Конкурс_2


Останні публікації цього розділу:

Конкурс із закупівлі тренажерів в рамках проєкту «Соляна вежа»

Тендер із організації заходів для центрів MHPSS та постачання друкованих матеріалів

Тендер на послуги з організації та матеріально-технічного забезпечення дводенного воркшопу

Конкурс на закупівлю дерев'яних кілків

Закупiвля та встановлення системи вiдеоспостереження у школах Софiївської громади та закупiвлю серверного обладнання

Тендер на укладання рамкового договору на надання послуг з організації заходів за різною тематикою