Реєстрація на Правовий інкубатор 2026 року

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Liliia Virovkina

NGO_UNY макет 1_jpg-min
Реєстрація на Правовий інкубатор 2026 року

Маєте юридичні чи бухгалтерські запитання щодо статутної діяльності неприбуткових організацій (благодійних, громадських, релігійних організацій чи громадських спілок) або діяльності волонтерів?

Записуйтесь на річний ОНЛАЙН курс Правовий інкубатор “The lawyer for NGOs” 2026 року, організований ГО “Ти потрібен Україні” тут.

Правовий інкубатор – це формат додаткової освіти представників громадського сектора з метою підвищення обізнаності у юридичній, податковій та бухгалтерській галузях діяльності неприбуткових організацій та волонтерів. Навчання орієнтовано для  волонтерів, представників ініціативних груп, представників неприбуткових організацій. Учасникам надаються: записи усіх тренінгів та презентації, розроблені/виправлені документи, сертифікат про проходження тренінгу.

Курс “Правовий інкубатор “The lawyer for NGOs” 2026 року складається з 4 блоків: 1) Курс для керівників неприбуткових організацій, 2) Курс для бухгалтерів неприбуткових організацій, 3) Курс для юристів неприбуткових організацій, 4) Курс для кадровиків неприбуткових організацій.

Кожен блок – це 10 тренінгів (презентації) по 30 хв та 10 менторства (запитання – відповіді) по 30 хв. Записатись можна буде як на окремий блок, так і на курс в цілому. 

Початок курсу з 01.03.2026 року. Кількість місць обмежена. Формат – онлайн, ZOOM

“Курс для керівників неприбуткових організацій”

1. Різниця між статутною та штатною посадою керівника. Керівник на “громадських засадах”. Обрання назви штатної посади керівника.

2. Правовідносини між вищим керівним органом та керівником. Особливості повноважень керівника, який є виконавчим органом. Права та повноваження асоційованих членів.

3. Уповноваження осіб на підписання. Підписанти. Довіреність. Електроні підписи. Відповідальність.

4. Статус неприбутковості. Межа статутної діяльності. Статут. Форма 1-РН. Річна звітність. Відповідальність.

5. Організація бухгалтерського обліку керівником. Ведення бухгалтерського обліку керівником. Форма 1-ОПП. Відповідальність.

6. Організація кадрового діловодства, військового обліку, охорони праці. Звітність. Оподаткування. Відповідальність.

7. Організація правовідносин з контрагентами (ЦПД, ФОП, ТОВ тощо) та волонтерами. Оподаткування. Приховані трудові відносини. Відповідальність.

8. Організація правовідносин з благодійниками/донорами/грантодавцями. Повернення благодійної допомоги/гранту. Аудиторські перевірки. Відповідальність.

9. Організація благодійної допомоги. Види та форми благодійної допомоги. Гуманітарна допомога. Оподаткування допомоги. Відповідальність.

10. Організація соціального підприємництва. ПДВ. Відповідальність.

“Курс для бухгалтерів неприбуткових організацій”

1. Підходи до ведення бухгалтерського обліку. Особливості неприбуткових організацій під час обранні підходу. Фінансова звітність.

2. Форми бухгалтерського обліку. Регістри бухгалтерського обліку. Авторизовані програми ведення бухгалтерського обігу.

3. Первинні документи та документи, які не є первинними документами. Зберігання та знищення первинних документів

4. Робочий план рахунків. Спрощений та загальний план рахунків. Особливості окремих рахунків.

5. Інвентаризація. Пакет документів, який складається під час інвентаризації.

6. Амортизація. Фінансова звітність.

7. Курсові різниці в розумінні бухгалтерського обліку. Фінансова звітність.

8. Адміністративні витрати. Особливості неприбуткових організацій під час визначення адміністративних витрат. Прямі та непрямі витрати у розумінні донорів.

9. Списання майна. Особливості списання під час неперсоніфікованій роздачі допомоги.

10. Касові операції. Готівка. Реєстратор розрахункових операцій/програмний реєстратор розрахункових операцій.

“Курс для юристів неприбуткових організацій”

1. Договірне право. Особливості різних видів договорів (трудових, ЦПД, ФОП, благодійних, волонтерських тощо). Змішані види договорів. Багатосторонні договори.

2. Особливості складання внутрішніх документів неприбуткової організації (політик, порядків, положень тощо).

3. Корпоративне право. Протоколи керівних органів.

4.Види та особливості реєстраційних дії. Вимоги до документів та процедури їх подачі.

5. Особливості статусу неприбутковості. Втрата статус неприбутковості. Відновлення.

6. Участь юриста під час отримання та звітування за гуманітарну допомогу.

7. Претензійна та позовна робота. Роль первинних документів на цьому етапі.

8. Участь юриста у проєктній діяльності від створення заявки до подачі звіту донорам. Проходження аудиторських перевірок.

9. Участь юриста під час перевірок контролюючих органів. Причини відмови допуску перевірки. Переписка з контролюючими органами. Оскарження рішення.

10. Фінансовий моніторинг. Структура власності. Структура управління.

“Курс для кадровиків неприбуткових організацій”

1. Кадрове діловодство. Уповноважена особа за ведення кадрового діловодства. Відповідальність.

2. Військовий облік. Звітність. Бронювання працівників. Уповноважена особа за ведення військового обліку.

3. Охорона праці. Уповноважена особа за охорону праці.

4. Соціальні гарантії. Обов’язкове працевлаштування осіб з інвалідністю.

5. Процедура та пакет документів при працевлаштуванні. Трудові книжки. Особові картки.

6. Особливі форми працевлаштування: неповна зайнятість, гнучкий графік, нефіксований робочий час.

7. Особливості та пакет документів при суміщенні та сумісництві.

8. Види та особливості відпусток. Нюанси при складанні наказів.

9. Оформлення лікарняного. Нюанси при складанні наказів.

10.Процедура та пакет документів при звільненні. Розрахунок.

Також можете ознайомитись з Правовими інкубаторами попередніх років (була інша програма): 

Правовий інкубатор 2024 року – https://www.uny.org.ua/pi_2024  

Правовий інкубатор 2025 року – https://www.uny.org.ua/pi_2025 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на відбір надавачів послуг з технічного аудиту, планування інтеграції та документування Платформи ISO 22301 Healthcare BCM

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги з підключення електропостачання

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги з оренди житлового приміщення

НСЖУ та Шведська медіабізнес-асоціація (TU) оголошують піврічну програму Frontline Press підтримки 25 прифронтових газет

Тендер на закупівлю аптечних сертифікатів

Експертні послуги з проведення онлайн-супервізій/груп підтримки для батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу