Рамковий тендер на закупівлю послуг з організації заходів
Громадська організація «Інсайт» оголошує рамковий тендер на закупівлю послуг з організації заходів.
Рамковий Тендер оголошується в рамках планового оновлення переліку постачальників відповідно до вимог політики закупівель організації. В рамках оголошеного Рамкового тендеру планується відібрати 5 постачальників послуг.
ГО «Інсайт» прагне відібрати надійних та добросовісних постачальників, які будуть дотримуватись умов рамкового договору протягом його дії.
Важливо! З переможцями тендеру буде укладено рамкові договори терміном на 2 роки.
Умови фінансової пропозиції, вказані, у заявці на участь в тендері, повинні бути фіксованими та діяти протягом терміну договору. У випадку зміни умов фінансової пропозиції, Замовник має право розірвати рамковий договір.
У разі істотних коливань валютного курсу або інших ринкових чинників під час дії договору, які суттєво перевищують попередні розрахунки та очікування підрядника, Замовник готовий розглянути можливість перегляду вартості послуг.
У договорі, що буде укладений із переможцем тендеру, буде передбачено можливість перегляду вартості послуг лише за наявності належним чином обґрунтованих економічних підстав. Зокрема:
- Буде встановлено періодичність можливого перегляду цін (наприклад, раз на шість місяців або один раз на рік).
- Постачальник зобов’язаний надати документально підтверджене обґрунтування зміни вартості, у разі звернення щодо її перегляду.
Предмет закупівлі: Послуги з організації заходів, які будуть проводитись впродовж 2025-2027 рр.
Кваліфікаційні вимоги до учасника/-ці тендеру:
- Досвід роботи в організації заходів
Наявність щонайменше 3 років підтвердженого досвіду в організації одноденних та багатоденних заходів (тренінгів, семінарів, конференцій тощо). - Логістичні спроможності та географічне покриття
Здатність забезпечити комплексну логістику (проживання, харчування, трансфери, проїзд) у щонайменше кількох регіонах України. Підтверджений досвід роботи в різних областях буде перевагою. - Наявність позитивних рекомендацій
Надання щонайменше двох позитивних відгуків або рекомендаційних листів від попередніх клієнтів щодо організації заходів. - Досвід роботи з вразливими категоріями населення
Підтверджений досвід організації заходів для вразливих груп (наприклад, ЛГБТКІ+спільнота, ВПО, люди з інвалідністю тощо). - Досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами
Наявність досвіду роботи з ГО/БО в аналогічних проєктах розглядатиметься як перевага.
Строк подання пропозицій: Пропозиції на участь у тендері приймаються до 23:59 за київським часом 20 липня 2025 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Пропозиція на рамковий тендер з надання послуг організації заходів».
Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим запитом, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
З детальними вимогами та вмістом запиту, а також обов’язковим переліком документів для подання (п. 2.6.) просимо ознайомитись за посиланням.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою: [email protected] до 18 липня 2025 року.