Рамковий тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGOinsight

prostirtender_tender_ntylth2
Рамковий тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Громадська організація «Інсайт» оголошує рамковий тендер на закупівлю послуг з організації заходів.

Рамковий Тендер оголошується в рамках планового оновлення переліку постачальників відповідно до вимог політики закупівель організації. В рамках оголошеного Рамкового тендеру планується відібрати 5 постачальників послуг.

ГО «Інсайт» прагне відібрати надійних та добросовісних постачальників, які будуть дотримуватись умов рамкового договору протягом його дії.

Важливо! З переможцями  тендеру буде укладено рамкові договори терміном на 2 роки.

Умови фінансової пропозиції, вказані, у заявці на участь в тендері, повинні бути фіксованими та діяти протягом терміну договору. У випадку зміни умов фінансової пропозиції, Замовник має право розірвати рамковий договір.

У разі істотних коливань валютного курсу або інших ринкових чинників під час дії договору, які суттєво перевищують попередні розрахунки та очікування підрядника, Замовник готовий розглянути можливість перегляду вартості послуг.

У договорі, що буде укладений із переможцем тендеру, буде передбачено можливість перегляду вартості послуг лише за наявності належним чином обґрунтованих економічних підстав. Зокрема:

  • Буде встановлено періодичність можливого перегляду цін (наприклад, раз на шість місяців або один раз на рік).
  • Постачальник зобов’язаний надати документально підтверджене обґрунтування зміни вартості, у разі звернення щодо її перегляду.

Предмет закупівлі: Послуги з організації заходів, які будуть проводитись впродовж 2025-2027 рр.

Кваліфікаційні вимоги до учасника/-ці тендеру:

  1. Досвід роботи в організації заходів
    Наявність щонайменше 3 років підтвердженого досвіду в організації одноденних та багатоденних заходів (тренінгів, семінарів, конференцій тощо).
  2. Логістичні спроможності та географічне покриття
    Здатність забезпечити комплексну логістику (проживання, харчування, трансфери, проїзд) у щонайменше кількох регіонах України. Підтверджений досвід роботи в різних областях буде перевагою.
  3. Наявність позитивних рекомендацій
    Надання щонайменше двох позитивних відгуків або рекомендаційних листів від попередніх клієнтів щодо організації заходів.
  4. Досвід роботи з вразливими категоріями населення
    Підтверджений досвід організації заходів для вразливих груп (наприклад, ЛГБТКІ+спільнота, ВПО, люди з інвалідністю тощо).
  5. Досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами 
    Наявність досвіду роботи з ГО/БО в аналогічних проєктах розглядатиметься як перевага.

Строк подання пропозицій: Пропозиції на участь у тендері приймаються до 23:59 за київським часом 20 липня 2025 року  на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Пропозиція на рамковий тендер з надання послуг організації заходів».

Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим запитом, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

З детальними вимогами та вмістом запиту, а також обов’язковим переліком документів для подання (п. 2.6.)  просимо ознайомитись за посиланням.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою: [email protected] до 18 липня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю мережевого обладнання (маршрутизатора, WiFi-адаптера, мережевого фільтра (подовжувача) та кабеля HDMI)

Тендер на закупівлю стільців, стільців барних та безкаркасного крісла–мішку

Конкурс на надання послуг з координації проєкту

Тендер на закупівлю фліпчарта

Тендер на закупівлю комплекту камер відеоспостереження з технічним обладнанням

Тендер на закупівлю світлодіодного підвісного світильника (лінійного)