Питання та відповіді: постачання канцелярських товарів та товарів для офісу
Питання та відповіді щодо запиту цінових пропозицій на постачання канцелярських товарів та товарів для офісу.
Цінові пропозиції мають подаватися в електронному вигляді до 09 жовтня 2024 о 17:00 за місцевим київським часом тільки на електронну адресу: [email protected].
№
Question / Запитання
Answer / Відповідь
1
Чи є у вас якийсь середньомісячний об’єм?
Середньомісячного об’єму немає. Обсяг замовлення може коливатися в залежності від поставлених завдань.
2
Як часто будуть відбуватися замовлення – раз на місяць/квартал/півроку/за потребою?
Орієнтовна регулярність замовлень складає 1 раз на 2-3 місяці кожним офісом.
3
Буде обрано одного переможця чи декілька?
Можливий вибір декількох переможців по окремим лотам.
4
Також цікавить доставка. Буде одна адреса доставки в Києві чи буде відвантаження по регіонам України? Якщо по регіонам, то скільки буде локацій?
Відвантаження будуть в офіси, які знаходяться в Києві, Львові, Ужгороді, Одесі, Житомирі, Луцьку, Полтаві, Рівне.