Проведення відкритого тендеру на закупівлю міні-трактору

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ГО «КОМРОЗ» в рамках проєкту «Професійний, інноваційний та всебічно підготовлений випускник галузі «сільське господарство» – запорука економічної спроможності Попаснянської громади», який реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю міні-трактору.

Дата оголошення про тендер: 20.12.2020

Термін подання тендерних пропозицій: до 04.01.2021

 Предметом закупівлі є:  

  1. Міні-трактор з наступними характеристиками: 

Наявність кабіни———————————–   Так

Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт)

  • 24 (17,65)

Колесна формула

  • 4х4

Тип двигуна

  • дизельний

Число циліндрів

  • 3

Система запуска двигуна

  • електростартер

Система охолодження

  • рідинна

Об’єм двигуна, cм3

  • не менше 1500

Номінальне тягове зусилля, кН

  • не менше 5.8

Коробка передач (КП)

  • (4+1)х2

Рульове управління

  • гідравлічне

Муфта зчеплення

  • Одно дискова, суха
  1. Доставка трактору та плугу до м.Попасна Луганської області

 Строк доставки закупленого обладнання протягом 30 днів з дня підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники техніки, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 03.01.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2020/08/218/PPP_назва учасника» до 04.01.2021 року,  а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер на закупівлю міні-трактору» за адресою:

  • 93340 Луганська область, Попаснянський район, смт.Комишуваха. вул. Крамнична, буд. 1а у строк до 11.12.2020 року або
  • на Відділення нової пошти №2 м.Попасна Луганська обл., на імя Богданова Станіслава Сергійовича (0957229481) у паперовому конверті

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20 години 04.01.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 11.01.2021 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 

Контактна особа: Богданов Станіслав телефон +380957229481 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «КОМРОЗ» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю міні-трактору з плугом , згідно з вимогами, висунутими ГО «КОМРОЗ» згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру на закупівлю міні-трактору від 20.12.2020 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «КОМРОЗ», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується виконати роботи ГО «КОМРОЗ» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору виконання робіт

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук