Проведення процедури закупівлі на портативний УЗД апарат C10RL

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

65d0a30a9d4c760c3867b79d_logo-ua-dark (2)
Проведення процедури закупівлі на портативний УЗД апарат C10RL

13.06.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення») 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на портативний УЗД апарат C10RL. 

Предмет закупівлі: портативний УЗД апарат C10RL (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Відновлення доступу до медичних послуг в рамках проєкту Інновації для подолання епідемії ВІЛ», який реалізуються відповідно до гранту № 380-019280 від 15.05.2024 року, що фінансується Міжнародною організацією «Pact Inc.». 

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії». 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання портативного УЗД апарату C10RL. 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Сумська обл., Конотопський р-н, с. Бочечки, вул. Загребля, буд. 2А.

5.

Безкоштовне введення в експлуатацію та навчання персоналу.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції. 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0991997876.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected].

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«21» червня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 

Цінова пропозиція на обрання постачальника портативного УЗД апарата C10RL


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)