Продовження тендеру із закупівлі мобільної точки продажів продукції крафтових виробників (фудтрек)
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі
мобільної точки продажів продукції крафтових виробників(фудтрек)
ГО «Перспективи» в межах грантового проєкту «Сила агрозмін IMPACT фермерство» No 2018-4700 «Активізація участі громадян для покращення безпеки громад, зміцнення соціальної структури та підвищення стабільності на територіях, що постраждали внаслідок війни в Україні» за підтримки Данії», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю мобільної точки продажу ( фудтрек).
Дата оголошення про тендер: 12.09.2025
Дата продовження строку дії тендерного оголошення 29.09.2025
Термін продовження строку дії тендерного оголошення: до 06.10.2025 року
Предмет закупівлі:
Мобільна точка продажу (фудтрек)
Основні технічні характеристики:
Габаритні розміри (зовнішні):
- Довжина – не менше 3000 мм
- Ширина – не менше 2300 мм
- Висота – не менше 2200 мм
- Максимальна допустима маса причепу- 2700 кг
Конструкція:
- Основа – металевий каркас
- Вісь – 2 шт (4 автомобільні колеса) з гальмівною системою
- Зовнішня та внутрішня обшивка – нержавіючі листи (304, 0,5 (1,0×2,0) BA+PVC)
- Покриття підлоги – автомобільний або напівкомерційний лінолеум, або вищого класу, або оцинкована сталь
- Утеплені та герметизовані стіни, двері, стеля та підлога
- Вікно алюмінієве розсувне – 1 шт
- Відкривна ляда для захисту вікна – 1 шт
Комплектація для торгівлі:
- Стіл з нержавіючої сталі (60 см) – 1 шт
- Стіл з нержавіючої сталі (40 см) – 1 шт
- Рукомийник з нержавіючої сталі – 1 шт
- Кран з підігрівом води – 1 шт
- Витяжний зонт – 1 шт (1 м)
- Опори для причепа – 2 шт
- Опорне колесо для причепа – 1 шт
- Стіл виїзний для холодильної вітрини (ширина 1250 мм, без самої вітрини)
Водопостачання:
- Ємності для чистої та стічної води – 2 шт по 30 л мінімум
Електрика:
- Не менше 12 розеток (6 точок × 2 розетки)
- Кабель мідний, січення 3×2,5
- Освітлення внутрішнє – LED-стрічка
- Електровимикачі для мережі 220 В
- Електроавтомати 10А та 16А
- Вхідний роз’єм для підключення кабелю (32А, 220В) – 1 шт
- Світлове обладнання для причепа – відповідно до вимог законодавства
Вимоги щодо безпеки та експлуатації:
Вимоги до безпеки та експлуатації фудтрека
- Документи та облік
- Для реєстрації фудтрека необхідний повний пакет документів для обліку в МРЕО.
- Причіп має повністю відповідати чинним нормам та законодавству України.
- Санітарно-гігієнічні норми
- Робоче місце всередині фудтрека повинно відповідати санітарно-гігієнічним вимогам.
- Устаткування має бути чистим, доступним для миття та дезінфекції.
- Не допускається використання матеріалів, що шкодять здоров’ю або ускладнюють прибирання.
- Сумісність з транспортними засобами
- Фудтрек (причіп) має бути сумісний із транспортними засобами-тягачами категорії ВЕ.
- Конструкція повинна забезпечувати безпечне зчеплення з автомобілем.
- Обладнання та безпека перевезення
- Усе обладнання, встановлене всередині причепа, повинно бути надійно зафіксоване під час руху.
- Розташування обладнання має забезпечувати рівномірне навантаження на колеса по лівому та правому борту.
- Використовувати тільки справні та сертифіковані прилади.
Предметом закупівлі є мобільна точку продажів (фудтрек)
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються
заплановані характеристики мобільної точки
Строк надання товарів/ послуг: протягом 25 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – у м. Перещепине, Дніпропетровської області, вул. Степова 14
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для виробництва і продажу мобільних точок і, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
- Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 22.09.2025 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер 2025/08/053/SE_ГО «Перспективи» до 06.10.2025 року, або у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля 2025/08/053/SE_ГО «Перспективи» за адресою:Україна, Полтавська обл., Полтава, вул.Котляревського, 3
у строк до 06.10.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23 години 06.10.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.10.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа:Самарська Олена, телефон 0984001752