Постачальник послуг для впровадження та підтримки гарячої лінії
Diakonie Katastrophenhilfe (DKH) — міжнародна гуманітарна організація, що надає допомогу постраждалим від природних катастроф, збройних конфліктів та війн, вимушеного переміщення у 37 країнах світу. В Україні діяльність DKH реалізується через партнерські організації та спрямована на посилення спроможності місцевих гуманітарних акторів відповідно до гуманітарних принципів та стандартів.
З метою зміцнення систем підзвітності перед постраждалим населенням та забезпечення безпечного і зручного каналу для зворотного зв’язку, DKH Ukraine планує впровадити гарячу лінію для прийому звернень, скарг та повідомлень.
Детальні вимоги та технічне завдання наведено у файлі: TOR_Hotline_System-1
Вимоги до учасників :
- Підтверджений досвід впровадження систем налаштування call центрів
- Наявність протоколів захисту персональних даних
- Технічна експертиза в галузі телекомунікацій і CRM
Для того щоб взяти участь необхідно:
- Надати пропозицію англійською або українською мовою з описом всіх послуг, включаючи розгорнутий опис послуг технічної підтримки
- Фінансову пропозицію у гривнях згідно форми (з урахуванням усіх податків і зборів) та реєстраційні документи включно копії ліцензій
- Надіслати пропозиції на адресу:
Контатк для запитань: Марина Воржева, тел + 38 0503583523
Пропозиції приймаються до 20 червня 2025 року до 18.00