Послуги з таргетованого просування інформаційної кампанії
Послуги з таргетованого просування інформаційної кампанії з теми сексуальної освіти, репродуктивного здоров’я та гендернотрансформаційного батьківства закуповуються в межах проєкту “Посилення участі та працевлаштування підлітків і молоді через молодіжну роботу та поглиблення і розвиток молодіжної політики в громадах Київської, Житомирської та Чернігівської областей”, що реалізується ГО “Дівчата” за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через німецький державний банк розвитку KfW.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному відскановану екземплярі з підписом та надіслані на електронну пошту [email protected] з темою листа «№PF.UKR/PCA2025820/PD2025662/10 Послуги з таргетованого просування інформаційної кампанії» не пізніше 18:00, 13 червня 2025 року.
Послуга передбачає ефективне таргетоване розповсюдження контенту серед цільової аудиторії.
Кампанія спрямована на підвищення рівня обізнаності щодо сексуальної освіти, сексуального та репродуктивного здоров’я та гендернотрансформаційного батьківства.
Основні задачі:
Аналіз інформаційного простору: дослідження каналів комунікації, визначення ключових меседжів.
Підготовка до таргетування: визначення основних критеріїв налаштування реклами.
Таргетування: налаштування рекламних кампаній у соціальних мережах для залучення аудиторії.
Цільова аудиторія:
Підлітки і молодь віком від 10-24 років, молодіжні працівники/-ці, включаючи педагогів/-инь та психологів/-инь, батьки / опікуни/-ки, працівники/-иці органів місцевого самоврядування; Житомирської, Київської та Чернігівської областей тощо.
Етапи реалізації:
Планування та підготовка, запуск.
Моніторинг, оцінка та звітність (регулярний аналіз ефективності контенту (охоплення, залученість, коментарі), підготовка щомісячних проміжних звітів про хід кампанії, фінальний звіт про результати, включаючи кількісні та якісні показники, ключові інсайти та висновки).
Ціль:
Підвищення рівня обізнаності щодо сексуальної освіти підлітків і молоді, батьків / опікунів/-ок, фахівців/-инь, що працюють з підлітками та молоддю.
Формування позитивного інформаційного фону.
Залучення цільової аудиторії до обговорення та підтримки теми.
Підвищення рівня довіри до освітніх програм з теми сексуального та репродуктивного здоров’я, гендерної рівності.
Очікувані результати:
Кількісні: збільшення охоплення контенту, зростання рівня залученості аудиторії
Якісні: підвищення рівня знань про сексуальну освіту, формування позитивного ставлення до обговорення теми.
Форма надання результатів:
Аналітична та статистична звітність
Комунікаційна концепція та контент
Обовʼязковий пакет документів:
- Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці надіслана у форматі .pdf
- Заповнений Запит цінових пропозицій (ЗЦП) з підписом та печаткою (якщо є), надісланий у PDF форматі.
- Дійсний документ про державну реєстрацію
- Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування
- Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці, надісланий у форматі .pdf
- Портфоліо з зазначенням релевантного досвіду та прикладами робіт.
- Копії сертифікатів про проходження навчання і підвищення кваліфікації за відповідним напрямом діяльності.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 12 червня 2025 року.