Послуги з розробки і просування медіакампанії

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ (6)
Послуги з розробки і просування медіакампанії

Послуги з розробки і просування медіакампанії на тему сексуальної освіти, репродуктивного здоров’я та гендернотрансформаційного батьківства закуповуються в межах проєкту “Посилення участі та працевлаштування підлітків і молоді через молодіжну роботу та поглиблення і розвиток молодіжної політики в громадах Київської, Житомирської та Чернігівської областей”, що реалізується ГО “Дівчата” за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через німецький державний банк розвитку KfW.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному відскановану екземплярі з підписом та надіслані на електронну пошту [email protected] з темою листа «№PF.UKR/PCA2025820/PD2025662/9 Послуги з розробки і просування медіакампанії» не пізніше 18:00, 13 червня 2025 року. 

Розробити та провести медіакампанію, спрямовану на підвищення обізнаності з сексуального та репродуктивного здоров’я та гендернотрансформаційного батьківства.

Ключові меседжі:

* Надати достовірну, науково обґрунтовану та доступну інформацію про статеве дозрівання, анатомію, контрацепцію, профілактику ІПСШ (включаючи ВІЛ/СНІД), небажану вагітність.
* Сформувати відповідальне ставлення до свого сексуального та репродуктивного здоров’я. Розвіяти поширені міфи та стереотипи щодо статевого контакту та репродукції.
* Підвищити обізнаність про важливість відкритого та підтримуючого діалогу між батьками та дітьми щодо сексуальності, безпеки та гендерних питань.
* Сприяти подоланню гендерних стереотипів у вихованні та формуванню гендерно чутливого середовища в родині.

Цільова аудиторія:

Підлітки і молодь віком від 10-24 років, молодіжні працівники/-ці, включаючи педагогів/-инь та психологів/-инь, батьки / опікуни/-ки, працівники/-иці органів місцевого самоврядування; Житомирської, Київської та Чернігівської областей тощо.

Можливі складові медіакампанії:

Відеоролики з лідерами/-ками думок (подкаст), тексти, візуальні матеріали тощо.
Мова матеріалів – українська з можливістю додавання субтитрів англійською мовою.
Контент має бути адаптований до віку та рівня розуміння різних аудиторій, використовуючи зрозумілу мову та привабливий візуальний стиль.
Стиль: простий, зрозумілий, виразний, інклюзивний, що викликає довіру. Візуальний стиль: єдиний, сучасний та привабливий візуальний стиль та гасло кампанії, професійне озвучення.

Етапи медіакампанії:

1. Планування та підготовка (розробка креативної концепції, розробка детальної контент-стратегії для кожної платформи та аудиторії. Формування календарного плану активностей, розробка візуального стилю та гасла).
2. Розробка та виробництво контенту (створення подкастів, залучення гостей та експертів/-ок для запису, продакшн), створення графічного контенту (розробка інфографік, візуальних постів, банерів для онлайн та офлайн розміщення), виробництво відеоконтенту: сценарії та зйомка коротких відео для соцмереж (Reels, Shorts, TikTok), написання текстового контенту тощо).
3. Запуск та розповсюдження (активна кампанія в соціальних мережах, публікації в медіа, просування подкастів та ін.).
4. Моніторинг, оцінка та звітність (регулярний аналіз ефективності контенту (охоплення, залученість, коментарі), підготовка щомісячних проміжних звітів про хід кампанії, фінальний звіт про результати, включаючи кількісні та якісні показники, ключові інсайти та висновки).

Рекомендовані теми:

- Контрацепція: Не тільки презервативи. Все, що ти маєш знати
- Репродуктивне здоров’я: Що це і чому важливо дбати про нього вже зараз
- ІПСШ: Відверто про небажане. Як захиститися і що робити, якщо захворів/ла
- Ментальний аспект сексуальності: Як прийняти своє тіло та бажання
- Від пубертату до самостійності: Супроводжуємо дитину в період дозрівання
- Міфи та реалії сексуального виховання: Чого не варто боятися батькам
- Гендерна рівність не для дівчаток: Виховання хлопчиків без стереотипів
- Репродуктивне здоров’я дитини: Про що батькам потрібно знати і коли звертатися до лікаря.

Рекомендовані канали розповсюдження:

Соціальні мережі (Facebook, Instagram, YouTube), вебсайт, медіа, у форматі соціальної реклами), освітні

Ціль:

Розробити та провести медіакампанію, спрямовану на підвищення обізнаності підлітків і молоді (вік 10-24 років) у питаннях сексуальної освіти, збереження сексуального та репродуктивного здоров’я, а також сприяти формуванню гендернотрансформаційного підходу у батьківстві та вихованні через підвищення обізнаності та зміну установок як у батьків, так і у фахівців/-чинь, що працюють з підлітками та молоддю.

Очікувані результати:

Кількісні: збільшення охоплення контенту кампанії (перегляди, покази) в соцмережах та на платформах, зростання рівня залученості аудиторії (лайки, коментарі, поширення), кількість прослуховувань подкастів.
Якісні: підвищення рівня знань підлітків та молоді з питань сексуальної освіти та репродуктивного здоров’я, формування позитивного ставлення до обговорення “незручних” тем у родинах. Збільшення обізнаності про гендерну рівність та подолання гендерних стереотипів у вихованні, підвищення довіри до ГО “Дівчата” та партнерських організацій, позитивні зміни в поведінці (наприклад, використання контрацепції, звернення за допомогою).

Форма надання результатів:

Оцінка інформаційного поля та каналів комунікації, виявлення ключових меседжів і цільової аудиторії.
Написані та опубліковані колонки, статті, довідкові матеріали для журналісті.
Опубліковані матеріали у визначених ЗМІ.
Налаштоване таргетування публікацій, залучення аудиторії та збільшення охоплення.

Обовʼязковий пакет документів: 

  • Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці надіслана у форматі .pdf 
  • Заповнений Запит цінових пропозицій (ЗЦП) з підписом та печаткою (якщо є), надісланий у PDF форматі. 
  • Дійсний документ про державну реєстрацію
  • Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці, надісланий у форматі .pdf
  • Портфоліо з зазначенням релевантного досвіду та прикладами робіт.
  • Документ, що містить деталізований графік виконання із зазначенням термінів для кожного етапу

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 12 червня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер щодо надання послуг з організації та проведення тренінгів для дітей, опікунів і членів громад з гігієни та безпечних екологічних практик (пакет конференц-сервісу все включено)

Тендер на закупівлю гігієнічних наборів для жінок, які проживають у Широківській територіальній громаді Запорізької області

Тендер «Закупівля послуг оренди офісного приміщення для роботи Фонду в м. Київ»

Тендер щодо надання послуг з організації та проведення тренінгів для підлітків (хлопчиків та дівчаток) з питань менструальної гігієни та здоров’я (пакет конференц-сервісу все включено)

Національний Тендер: закупівля cистеми ультразвуковоі діагностики

Запит цінових пропозицій на постачання спортивних товарів