Послуги з просування DLC у соціальних мережах

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

tender_ntylth9-300x225
Послуги з просування DLC у соціальних мережах

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю з просування DLC у соціальних мережах. 

Предмет закупівлі: послуги з просування DLC у соціальних мережах (перелік послуг  та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки вразливих груп населення Сумської області»  за підтримки Swiss Solidarity. 

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії». 

Очікуваний результат:

підписання угоди про співпрацю та надання послуг згідно технічного завдання. 

 Умови оплати:

Оплата: 50% передоплати, інші кошти по факту виконання послуг згідно договору.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів та надання послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція, Технічне завдання

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Надання послуг функціонує в Цифрових освітніх центрах та у термін зазначений в Технічному завданні

  Технічне завдання.

 

№ п/п

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції! 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0504050489.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Цінової пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом, або e-mail: [email protected]

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«02» липня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

26.06.2025 р.

 

Цінова пропозиція просування в соц.мережах

ТЗ фахівця з платного просування в соціальних мережах_таргетолога


Останні публікації цього розділу:

Запит на цінову пропозицію RFQ Ref.: UNESCO-UA-158 Закупівля тактичного захисного та медичного обладнання

Тендер на закупівлю готельних послуг для проведення тренінгу

Постачальник(и) для проведення аудиту систем (SBA) для 29 українських ОГС

Конкурс на вибір підрядника для проведення технічного аудиту платформи EDEM (e-dem.ua) (Ruby on Rails)

Відкритий конкурс: постачання серверного та мережевого обладнання для платформи Recona