Послуги офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

тренінг Стара Вижва
Послуги офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “ Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 17 червня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту [email protected] з темою листа: “№ FCDO_LDN_2024_24 Послуги офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв”.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Зайнятість: повна. 

Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. На постійній основі мешкає у м. Миколаїв, або має можливість щоденно добиратись до офісу в Миколаєві.
  2. Вища освіта.
  3. Попередній успішний досвід роботи на релевантній посаді від 1 року.
  4. Попередній досвід роботи у громадському секторі або міжнародних організаціях буде перевагою.
  5. Відмінні комунікативні та організаційні навички, креативність та професійна гнучкість, відкритість до змін та проактивність.
  6. Навички ділового листування, збору та аналізу інформації.
  7. Вільне володіння українською мовою (усною і письмовою), бажаний рівень англійської – Upper Intermediate.
  8. Розуміння специфіки роботи громадського сектору.
  9. Повага до дедлайнів, вміння працювати в режимі багатозадачності.
  10. Навички роботи з онлайн-інструментами: Google, ZOOM, CRM-система, тощо.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_24

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected] до 16 червня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення на закупівлю будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт у КУ “Самбірський Молодіжний центр” в місті Самбір

Тендер на постачання та встановлення металопластикової продукції

Запрошення до участі в торгах/ Invitation to Bid – ITB-UA-25-13

Тендер щодо надання послуг з організації та проведення тренінгів для медичних працівників, освітян та лідерів громад щодо кращих практик з води, гігієни та санітарії, та обслуговування інфраструктури (пакет конференц-сервісу все включено, інструменти та обладнання)

Запит цінових пропозицій на закупівлю біотуалетів

Тендер на закупівлю дитячого комплекту подушки та ковдри