Підрядник з організації заходу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер-1024x535[1]
Підрядник з організації заходу

Технічне завдання
Підрядник з організації заходу
Період роботи :
2 дні, 3-4 червня 2021 року

1. Контекст
Жіночий консорціум України є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році. Місією організації є забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та дотримання прав дитини.
Наша місія:
Жіночий консорціум України – це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні
Наша мета:
Це вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності та реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій

2. Завдання та обсяг
Організація заходу у м. Київ:
1. Оренда приміщення/відкритого простору, де можна забезпечити відстань півтора метри для 60 людей, які будуть учасниками заходу
a. Приміщення/ відкритий просторі має бути забезпечений обладнанням для показу презентації
b. 5 фліпчартів або столів для роботи в групах
c. наявність великої стіни /площі (висотою не менше 1.5 м., довжиною – 4 м) з можливістю використання як фліпчарту (прикріпляти стікери та/або паперовий скотч)

d. стільці для усіх учасників. Бажана розсадка за столами – «кабаре» (напівколом довкола столу, з можливістю бачити спікерів)

e. базові канцтовари (фліпчартний папір (5 блокнотів), маркери для паперу (7 наборів 4 кольори, в кожному наборі) , малярний скотч (3 шт.), двохсторонній вузький скотч (1 шт.), великі і малі стікери, папір А4 (1 уп. білого, 1 уп. кольорового), ножиці (1 пара).
f. Учасники мають бути забезпечені масками з розрахунком, що вони працюють 8-10 годин, і кожний змінює маску через дві години
g. Кожен стіл має бути забезпечений дезінфектор (рідина з вмістом спирту для проведення дезінфекції рук)
h. Має бути забезпечено вимірювання температури
i. У разі організації заходу у приміщенні має бути організовано 15 хвилинне провітрювання підчас кава- брейків
j. У разі організації заходу на відкритому просторі має бути врахований варіант організації заходу у випадку дощу.
2. Організацію кава-брейків (5 перерв на каву-паузу) та обідів (2 обіди) для 60 осіб, із можливістю врахувати індивідуальні потреби учасників_учасниць (стан здоров’я, вегетаріанство.)
3. Забезпечення проживання та харчування для осіб з інших міст (50 осіб). Забезпечення осіб, які проживають сніданком (4.06) та вечеря (3.06). 15 людей буде з Житомирської області, 15 людей із Сумської області, 15 людей із Чернігівської області, 4 з Київської обл., 1 – Полтавська обл., 10 – м. Київ.
4. Організація проїзду для учасників та учасниць з інших міст.
5. Закупівля та доставка канц-товарів папір для друку, папір для фліпчарту, маркери, стікери, ручки-блокноти. Все бажано зібрати на один рахунок-фактуру
3. Вимоги до підрядника
1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами: згідно законодавства України
2. Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.

4. Умови роботи та оплати
3. Оплата здійснюється після здійснення послуги, а саме за. 2 робочі дні після надання звіту. Можливо авансова передоплата послуг за домовленістю сторін.
4. Підписується офіційний договір

7. Перелік документів, які необхідно подати:
1. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
2. Виписка з ЄР
3. Цінова пропозиція за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1xktN2GJKzLu_CZTK3Bw_3QNmhLSclab7/view?usp=sharing
4. Меню

8. Критерії відбору:
Постачальник буде обраний з врахуванням ціни, якості послуги в т.ч. врахування безпечних умов проведення під час Сovid19, наявність рекомендацій, меню.
Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]
з поміткою в темі листа «тендер на організацію заходу»
8. Термін подання документів: до 23 травня 2021 р.

Контакти для отримання додаткової інформації:

Євгенія Сльозка
Проєкт «Жінки України залучені, спроможні, незламні
Тел: (044) 592 68 54
0674072440
Ел.пошта: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на отримання цільової благодійної допомоги (міні-грантів) «Підтримка ініціатив спільнот в Україні / Survivor and community-led crisis response (SCLR) in Ukraine»

Проєктний менеджер/-ка з провадження курикулуму старшої профільної школи до savED

Запит на надання цінових пропозицій на постачання професійного обладнання для харчової промисловості

Закупівля програмного забезпечення комп’ютерної діагностики для інтерпретації рентгенівських знімків грудної клітки

Тендер на закупівлю офісних контейнерів

Східний Варіант оголошує набір на Школу журналістики рішень для медійників з прифронтових територій