Перша Комунікаційна школа для неприбуткових організацій
Ви відчуваєте, що ваша організація робить важливі справи, але про це знають лише кілька людей?
Хочете, щоб про ваші ініціативи говорили у громадах, медіа та навіть за межами України?
Мрієте залучати більше партнерів, донорів і прихильників?
Тоді вам точно потрібна Комунікаційна школа для ГО/БО!
Чому це варто для вас?
Протягом навчання ви:
- прокачаєте свої навички у комунікаціях, SMM та роботі з медіа;
- дізнаєтесь, як створювати контент, який збирає реакції, поширення і підтримку;
- розробите власну комунікаційну стратегію під потреби вашої організації;
- отримаєте інструменти для залучення донорів і партнерів;
- навчитеся працювати з кризовими ситуаціями та тримати репутацію на висоті;
- отримаєте практичні поради та кейси від експертів, які вже зробили сотні успішних комунікаційних кампаній.
Тривалість навчання: 1 місяць.
ТРЕНЕРКА: Юлія ДОРОШЕНКО – експертка у сфері комунікацій з 4-річним досвідом, очолювала пресслужби державних органів, співпрацювала з громадськими організаціями, волонтерка та громадська діячка, реалізувала десятки проєктів для розвитку комунікацій і підтримки суспільних ініціатив.
Це буде закрита онлайн-група першого потоку, де учасники не лише слухають лекції, а й виконують домашні завдання, працюють разом, обмінюються досвідом і ростуть професійно. Школа — це можливість для вашої організації заговорити голосно, зрозуміло й переконливо.
Дедлайн реєстрації: 03.11.2025 Реєстрація вже відкрита! Встигніть приєднатися: тут.
Захід проводиться в межах проєкту ГО «Український Код», що реалізується на постійній основі у рамках стратегічного напряму «Цифрова безпека. Протидія дезінформації, пропаганді та інформаційним впливам».

