Оголошення Тендеру з закупівлі канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasiya91

431171502_778296631019739_2576292593986535952_n
Оголошення Тендеру з закупівлі канцелярських товарів

Громадська організація «Клуб рибалок України- Юей Фішинг Клуб» , (далі ГО «КРУ-ЮФК»), код ЄДРПОУ 42261174 оголошує тендер на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (КУТ) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах».

Дата оголошення тендеру: 13 березня 2024 року

Місце проведення: м. Суми

Місце надання послуги: м. Суми

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом канцелярські товари.

Необхідна кількість – Специфікація зазначена в Тендерній формі. До специфікації внесено список товарів розрахований на 1 комплект. Закупівля передбачає 66 таких комплектів.
Термін постачання: 30 березня 2024 року.

Термін подання конкурсних пропозицій: 7 (сім) календарний днів включно з днем оголошення – до 19 березня 2024 року включно.

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 19 березня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до Учасників:

Канцелярські товари повинні постачатись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, не платник ПДВ, має можливість поставити товар у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір, рахунок, видаткову накладну тощо).

Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Тендерна форма» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників податку;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;

Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.

Оплата поставлених канцелярських товарів здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).

Тендерна форма додається. https://drive.google.com/file/d/1W6K7E2pIWpDEelKfCekzZKNYPaWUIsdX/view?usp=drive_link
Зразок комерційної пропозиції. https://docs.google.com/document/d/1OduIY8kc0HC9bgD1v4Q3qVlreQU0R-oF/edit?usp=drive_link&ouid=110454385630406633639&rtpof=true&sd=true

ГО «КРУ-ЮФК» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (КУТ) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах»» на електронну адресу:[email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected] , [email protected]

У разі запитань звертатися до координаторки проєкту:

Гукаленко Юлія , контактний телефон: +38-066-5295497.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук