Оголошення Тендеру з закупівлі канцелярських товарів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Клуб рибалок України- Юей Фішинг Клуб» , (далі ГО «КРУ-ЮФК»), код ЄДРПОУ 42261174 оголошує тендер на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (КУТ) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах».
Дата оголошення тендеру: 13 березня 2024 року
Місце проведення: м. Суми
Місце надання послуги: м. Суми
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом канцелярські товари.
Необхідна кількість – Специфікація зазначена в Тендерній формі. До специфікації внесено список товарів розрахований на 1 комплект. Закупівля передбачає 66 таких комплектів.
Термін постачання: 30 березня 2024 року.
Термін подання конкурсних пропозицій: 7 (сім) календарний днів включно з днем оголошення – до 19 березня 2024 року включно.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 19 березня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Вимоги до Учасників:
Канцелярські товари повинні постачатись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, не платник ПДВ, має можливість поставити товар у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір, рахунок, видаткову накладну тощо).
Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Тендерна форма» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників податку;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;
Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.
Оплата поставлених канцелярських товарів здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).
Тендерна форма додається. https://drive.google.com/file/d/1W6K7E2pIWpDEelKfCekzZKNYPaWUIsdX/view?usp=drive_link
Зразок комерційної пропозиції. https://docs.google.com/document/d/1OduIY8kc0HC9bgD1v4Q3qVlreQU0R-oF/edit?usp=drive_link&ouid=110454385630406633639&rtpof=true&sd=true
ГО «КРУ-ЮФК» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (КУТ) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах»» на електронну адресу:[email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected] , [email protected]
У разі запитань звертатися до координаторки проєкту:
Гукаленко Юлія , контактний телефон: +38-066-5295497.