Оголошення про закупівлю офісного обладнання (багато-функціональний пристрій)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Закупівлі
Оголошення про закупівлю офісного обладнання (багато-функціональний пристрій)

Громадська організація «Асоціація приватних роботодавців» запрошує вас взяти участь у тендері з пошуку підрядника на постачання офісного обладнання для технічного забезпечення Пунктів незламності підприємців (Центрів підтримки бізнесу), які будуть сприяти підтримці, розвитку та стабільності бізнесу в умовах кризових ситуацій. Закупівля проводиться в межах проєкту Проєкт “Пункт незламності підприємців”, спрямованого на створення умов для роботи та надання підтримки, що дозволить мінімізувати негативні наслідки від кризових ситуацій та забезпечити безперервність підприємницької діяльності. Проєкт спрямований на створення інноваційних хабів, що надаватимуть підприємцям доступ до технологій, навчання, цифрових інструментів і мережевих ресурсів, необхідних для розвитку бізнесу та підвищення стійкості в умовах війни.

Основні завдання у тендері постачання обладнання: 

Предмет закупівлі.

Офісне обладнання

  • Багато функціональній пристрій 1 шт.

Детальні умови участі у тендері та вимоги до підрядників доступні за посиланням: https://cutt.ly/vrhZVBkA

Хто може взяти участь у тендері?

Юридичні особи (компанії), фізичні особи-підприємці або фізичні особи, які мають підтверджений досвід роботи у сфері постачання аналогічної продукції не менше 3 років (наявність відповідних КВЕДів).

 Терміни:

  • Постачання продукції:1 травня – 10 травня 2025 року
  • Кінцевий термін подання пропозицій:18:00 год. 30 квітня 2025 року

Для подання пропозицій та запитань: E-mail: [email protected]

Цю ініціативу реалізує ГО «Асоціація приватних роботодавців» в межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки уряду Японії.

Будемо раді вашій участі!

З повагою,

Команда проєкту «Пункт незламності підприємців»


Останні публікації цього розділу:

Тендер щодо закупівлі послуг проектного менеджера/ки

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів

Відкритий тендер на закупівлю послуги нерегулярних пасажирських перевезень

Термін приймання пропозицій по Лоту №2 закупівлі № RFP 2025-580 продовжено

Бухгалтерські послуги

Відбір місцевих організацій для партнерства зі Street Child Ukraine