Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг (медичних інструментів)
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Майбутнє Українського Донбасу» в рамках грантового проєкту LG_1_25 «Жіноче здоров’я – запорука міцної сім’ї » (Грантова Угода №RPP/2021/09/121/DR), що реалізується в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу оголошує відкритий тендер на закупівлю медичних інструментів.
Дата оголошення про тендер:14.10.2021 р.___
Термін подання тендерних пропозицій: до 28.10.2021р.
Предметом закупівлі є товари, а саме:
Лот 1 Матковий маніпулятор, 3 керамічні голівки, LPM-0751.37 , Бренд LAPOMED, голівки з кераміки – 1од.
Лот 2 Лапароскопічний голкотримач з титановою Дельфін-подібною ручкою та вигнутим уліво наконечником, 5х33, LPM-0706.7, Бренд LAPOMED, багаторазовий, робоча частина 330 мм., накінечник вигнутий – 1од
Лот 3 Атравматичний затискач (24 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, LPM-I5-3633, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина 360 мм – 2 од.
Лот 4 Тубус монополярний, 5 мм x 36 см, LPM-T5-301, сумісна зі вставками та ручками LAPOMED, робоча частина 360 мм – 6 од.
Лот 5 Затискач “алігатор” (18 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина 360 мм – 2 од.
Лот 6 Кишковий затискач (18 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина 360 мм – 2 од.
Лот 7 Одноразовий біполярний дисектор з однією рухомою браншею LAPOMED, Ф5 x 330 мм, в комплекті кабель, що відєднується / одна рухома бранша, робоча частина 330 мм – 7 од.
Лот 8 Ручка з кремальєрою, монополярна, сумісна зі вставками та тубусами LAPOMED – 6 од.
Лот 9 Інструмент для міоми, Ф10×400 мм, LAPOMED, штопор для міом – 1од.
Лот 10 Інструмент для міоми, Ф5×400 мм, LAPOMED, штопор для міом – 1од.
Лот 11 Штовхач лігатур, 5х330 мм, Бренд:LAPOMED, закритого типу / багаторазовий / автоклавується – 1од.
Лот 12 Затискач для маткових труб (13 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 cм, Бренд:LAPOMED, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова – 1од.
Лот 13 Одноразовий біполярний затискач з однією рухомою браншею LAPOMED, Ф5 x 330 мм, Бренд:LAPOMED, в комплекті кабель, що від’єднується / одна рухома бранша, робоча частина 330 мм – 6 од.
Лот 14 Робочий елемент, Активний, Бренд:LAPOMED, для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.
Лот 15 Внутрішній тубус з обтуратором, 24.5Fr (типу Storz), Бренд:LAPOMED,
для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.
Лот 16 Зовнішній тубус, 26.5Fr, Бренд:LAPOMED, для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.
Лот 17 Монополярний кабель LAPOMED, 1×4 мм / багаторазовий / автоклавується – 1од.
Строк постачання товарів: протягом _7 календарних днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: 92600, Луганська область, місто Сватове, площа 50-річчя Перемоги, 36
Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерну пропозицію, заповнену за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури;
- Зразок договору постачання товару;
- Паспорт товару (якщо необхідно);
- Ліцензію (якщо необхідно);
- Гарантійний талон, гарантія не менше __3__року
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
- Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання товарів/надання послуг та умови постачання/надання товарів/послуг.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою anastasiiayakubova@gmail.com , [email protected] до 27.10.2021 р.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником до 28.10.2021р.
- на електронні адреси [email protected] та [email protected] зазначенням у темі «Відкритий тендер Грантова Угода № RPP/2021/09/121/DR _____назва учасника»
- організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: Україна, 92603, Луганська обл., Сватівський р-н, місто Сватове, вул.Садова, буд.4 у строк до 28.10.2021р.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 28.10.2021р. 12.00 години розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 29.10.2021р._
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Керівник ГО «Майбутнє Українського Донбасу» Якубов Олег Анатолійович
Тел.. +380663612204
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_____________________(повне найменування постачальника)_______________________, (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м ХХХХХ _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Майбутнє Українського Донбасу» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю товару:___________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Майбутнє Українського Донбасу» згідно тендерного оголошення №_1_ про закупівлю медичних інструментів__ від 14.10.2021р..
Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Майбутнє Українського Донбасу», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари висунутими ГО «Майбутнє Українського Донбасу» відповідно до наступних умов:
- Найменування товарів: ____________________.
- Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
- Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
- Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
- Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
- Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
- Умови оплати: 100% оплата після постачання товару/послуги.
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (____________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається:
- Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Зразок Договору поставки товару.
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)