Оголошення про проведення процедури закупівлі: послуги фотографа/ки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Світлана

prostirtender_tender_ntylth
Оголошення про проведення процедури закупівлі: послуги фотографа/ки

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на послуги фотографа для висвітлення та промоції заходів, спрямованих на запобігання та зменшення ризиків гендерно зумовленого насильства в Сумському та Харківському регіонах в межах програми: «Надання послуг із зменшення ризиків, запобігання та реагування на гендерно зумовлене насильство в Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

До 15 лютого 2026 року. 

БО «Світло надії» (далі — Організація) вже понад 25 років є лідером у наданні соціальних послуг представникам ключових груп у Полтавському регіоні. Наразі діяльність Організації поширена на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є надання широкого спектра соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я відповідно до кращих міжнародних практик.

Детальніше – на сайті: https://www.lightofhope.com.ua/

Основна мета закупівлі:

Надати високоякісні фотографічні послуги для візуального висвітлення діяльності клубів для дівчат у Сумському та Харківському  регіонах, забезпечуючи документування роботи та створення фотоматеріалів для використання в комунікаційних та звітних матеріалах Організації.

Основні обов’язки:

Провести фотозйомки у максимально можливій кількості з 47 клубів у Сумському/Харківському регіоні, працюючи в межах наявного ресурсу: 12 фотосесій по 4 години кожна   у період з 10 грудня 2025 року по 15 лютого 2026 року. Розподіл часу між клубами та остаточний графік зйомок погоджується з координаторкою клубів.

Передати весь якісний відзнятий матеріал у цифровому форматі в надану Організацією папку не пізніше ніж через 5 днів після кожної зйомки.

Забезпечити натуральну передачу кольорів, уникати надмірної корекції та підсилення кольоровості.

Здійснити зйомку портретних фото та репортажних (“живих”) кадрів учасників під час роботи клубів.

Включати логотипи донорів, якщо це передбачено технічними або брендовими вимогами Організації.

Дотримуватись принципів етичної зйомки та поваги до гідності людей:

  • заборонена зйомка роздягнених учасників;
  • заборонено підкреслювати фізичні вади;
  • уникати некоректного кадрування та «обрізання» людей.

Передати весь якісний матеріал без скорочення вибірки, окрім технічно невдалих кадрів. 

 

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи у подібних соціальних або освітніх проєктах буде перевагою. 
  • Володіння технічними засобами (цифрові камери, обробка фото, робота з онлайн-платформами для збереження матеріалу).
  • Високі комунікативні навички та емоційна стійкість.
  • Юридичний статус ФОП із відповідними КВЕДами.

Етичні принципи:

Організація забезпечує безпечне, інклюзивне та етичне робоче середовище, що ґрунтується на повазі до людської гідності та прав людини. Ми не толеруємо будь-які форми насильства, дискримінації, сексуальних домагань чи зловживання владою. Всі члени команди зобов’язані дотримуватися етичних стандартів поведінки.

 

Разом з Ціновою пропозицією учасники мають надати копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  • Приклади виконаних робіт (портфоліо,  приклади фото у відповідному стилі  – портретні, репортажні та групові).

Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення Цінової пропозиції учасника: 

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання цінової пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Юрченко Світлана Вікторівна, м.Суми, вул. Героїв Сумщини, 3.

Моб. 0972205767.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 40000, м.Суми, вул. Героїв Сумщини, 3.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«09» грудня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Додаток 1 Форма цінової пропозиції


Останні публікації цього розділу:

Постачання та встановлення сільськогосподарського допоміжного обладнання та систем крапельного зрошення для проекту Всесвітньої продовольчої програми сталого розвитку в Україні

Постачання кухонного обладнання для підтримки проєкту шкільного харчування

Тендер: проведення ремонтних робіт у безпечному просторі для жінок та дівчат «Вільна» та кар’єрного розвитку «Вона Хаб» у м. Дніпро

Тендер на закупівлю послуг для виконання поточного ремонту будинку, розташованого в Київській області

Конкурс на послуги тренера/ки з проведення тренінгу для працівників молодіжних центрів в м. Ромни, Сумська область