Обрання постачальника послуг оренди складського приміщення БО «Світло надії»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

grant_tender_29.03_
Обрання постачальника послуг оренди складського приміщення БО «Світло надії»

30.04.2024р.

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника послуг оренди складського приміщення.

Предмет закупівлі: оренда складського приміщення (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у межах виконання умов проекту “Food for life 2024″, який реалізується за фінансової підтримки «Всесвітньої продовольчої програми (WFP)», відповідно до технічного завдання на здійснення проєктної діяльності, наданого 2024 р. БО “100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ” на реалізацію програмних активностей: WFP_3.Забезпечення щомісячними продуктовими наборами людей, які знаходяться у лікарнях та постачання продуктових наборів у харчові блоки лікарень.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

Травень – грудень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава.

6.

Стан складського приміщення – задовільний, без тріщин (як на підлозі, так і на стінах), розбитих вікон, дверей тощо, з належним станом підлоги та даху, захищеним від будь-яких протікань тощо, які можуть призвести до знищення харчових продуктів. Розташування та доступ: легко доступний для вантажівок, має достатньо місця для паркування та маневрування для вантажівок, а також має достатньо місця для вантажно-розвантажувальних операцій.

Цінова пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«07» травня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 Цінова пропозиція 

 


Останні публікації цього розділу:

Запит пропозиції на закупівлю послуг зовнішнього аудиту проєкту

Тендер # RFP-4-J4A-05-2024 на надання послуг з архітектурного планування та інженерно-конструкторських послуг

Тендер на послуги з організації та проведення комплексного аналізу та формування методології визначення розмірів зборів та внесків

Запит на отримання цінової пропозиції на оснащення та послуги встановлення охоронно-пожежної системи

Конкурс на відбір надавача послуг зі створення документального фільму з метою зменшення стигми по відношенню до отримання послуг з психічного здоров’я

Відкритий тендер на закупівлю послуг супервізора/-ки психологів/-инь