Надання комплексних логістичних послуг
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “Дівчата” запрошує вас подати заявку на участь у тендері на закупівлю комплексних логістичних послуг за рамковим договором.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі із маркуванням: «RFP №PF.Girls-2025-09.01: Комплексні логістичні послуги» не пізніше 23:59, 01 жовтня 2025 року.
Цей Запит на подання пропозиції оголошується з метою укладення договору на закупівлю комплексних логістичних послуг з деталями викладеними в цьому Запиті на пропозиції (RFP) No PF.Girls-2025-09-01
З постачальником(-ами) буде укладено рамковий договір, терміном на 2 роки з можливістю продовження.
Перелік послуг:
- Забезпечення транспортних послуг (послуг бронювання та замовлення автобусних, залізничних, авіаквитків та їх компенсація; бронювання оренди легкового автомобіля).
 - Забезпечення компенсації витрат на проїзд та інших витрат (за наданими підтверджуючими документами).
 - Забезпечення проживання (бронювання та оплата номерів в мотелі, хостелі, готелі).
 - Забезпечення організації та супровід заходів (забезпечення оренди приміщення, оренди обладнання та витратних матеріалів для проведення заходів; забезпечення організації харчування для проведення заходів (обіди, вечері, каво-перерви); послуги фасилітаторів, модераторів та тренерів для проведення заходів; забезпечення послуг менеджера для супроводу заходів).
 - Порівняння цін та умов бронювання, вибір найкращих пропозицій.
 
Обов’язкові вимоги:
- Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО” (договір надання послуг, рахунки, кошториси, акти наданих послуг тощо).
 - Державна реєстрація з наявними відповідними КВЕДами.
 - Наявність персонального менеджера для супроду співпраці.
 
Кваліфікаційні вимоги:
- Аналогічний досвід роботи у сфері логістики та організації заходів не менше 3 років.
 - Досвід співпраці з громадськими та/або благодійними організаціями.
 - Можливість забезпечити комплексні послуги, які включають всі описані послуги в Додатку В.
 - Наявність можливості виконувати термінові замовлення у строк 5 днів та менше.
 - Наявність рекомендаційних листів від попередніх клієнтів.
 
Обовʼязкові документи для участі:
- Дійсний документ про державну реєстрацію.
 - Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування.
 - Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці (Додаток А.).
 - Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці
 - Резюме/портфоліо учасника/-ці тендеру.
 - Належним чином підписана Технічна специфікація (Додаток Б.).
 - Належним чином підписана Фінансова пропозиція (Додаток В.).
 - Рекомендації щодо аналогічної співпраці учасника/-ці тендеру (за наявності).
 
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 30 вересня 2025 року.

                        
                    
                    
                    
                    
                    