Набір на триденну Школу лідерства для дівчат віком 16-25 років

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Школа лідерства від УЖФ
Набір на триденну Школу лідерства для дівчат віком 16-25 років

Український жіночий фонд оголошує набір на школу лідерства для молодих активісток або тих, хто має активну громадську позицію з Харківської, Дніпропетровської, Вінницької, Сумської, Кіровоградської  та Херсонської.

Школа передбачає проведення триденного тренінгу, під час якого учасниці зможуть дізнатися більше про права людини, ґендерну рівність, розібратися як потрібно організовувати та проводити комунікаційні кампанії та працювати із журналістами, а також матимуть можливість зустрітись з успішними лідерками та активістками, які поділяться своїми історіями успіху.

Школа лідерства відбудеться 7-9 червня 2019 року у м. Києві.

ПРО ВАС

Ми запрошуємо подаватись для участі у конкурсі:

  • дівчат, які мають потенціал стати лідеркою або рішуче виступати за права жінок у своїй громаді або організації;
  • віком від 16 до 25 років;
  • з Харківської, Дніпропетровської, Вінницької, Сумської, Кіровоградської  та Херсонської областей.

Участь в Академії є безкоштовною, відібрані учасниці будуть забезпечені всім необхідним під час проведення заходу.

Академія проводиться у рамках проекту «Внутрішньо переміщені особи та приймаючі громади: розбудова толерантності через діалог», що реалізується Українським жіночим фондом за сприяння Фонду Чарльза Стюарта Мотта.

Для участі у конкурсі необхідно до 17 травня заповнити аплікаційну форму http://ukr.wf/1l

 

Додаткову інформацію за конкурсом можна отримати електронною поштою [email protected] (Олександра).


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на виконання зйомки серії кінозамальовок про Фестиваль “З країни в Україну”

Фандрайзингова підтримка освітніх програм

Конкурс на закупівлю послуги з проведення серії тренінгів для працівників Соціального офісу «Мультицентр», Маріуполь

Номінація від ХутроOFF на Molodiya Festival

Всеукраїнський конкурс фотографії "Світ навколо очима та серцем людини"

Другий етап тендеру на вироблення брендованої продукції