Набір на тренінг «Почути і побачити вашу організацію: як налагодити ефективну комунікацію?»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


2
Набір на тренінг «Почути і побачити вашу організацію: як налагодити ефективну комунікацію?»

Команда громадської організації Освітньо-аналітичний центр розвитку громад запрошує взяти участь у трьохденному тренінгу щодо тематики комунікації.

Географія тренінгу: Тернопільська, Рівненська, Волинська, Хмельницька, Львівська, Чернівецька, Івано-Франківська та Закарпатська області.

Цільова аудиторія: громадські активісти та активістки, представники громадських організацій, працівники органів місцевого самоврядування та інших установ, які відповідають за комунікацію.

Дата – 16-18 лютого

Кількість учасників: 30

Як потрапити на тренінг: необхідно зареєструватися за лінком – та пройти конкурсний відбір.

Захід трьохденний та проходитиме в режимі офлайн у місті Тернополі.

Дедлайн прийому заявок: 03 лютого, 17.00 год.

Оголошення відібраних учасників: 04 лютого.

Відвідати тренінг зможуть лише учасники з сертифікатом вакцинації або негативним результатом ПЛР-тесту на COVID-19.

Участь у заході безкоштовна. Організатори компенсують витрати на проїзд, забезпечують проживання та харчування для учасників.

Партнер тренінгу Дія.Бізнес І Тернопіль.

Захід проходитиме в рамках проєкту Західноукраїнський хаб громадської активності, який команда громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» реалізовує за підтримки фонду NED.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень