Набір на літній психологічний інтенсив для жінок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetyana Vader

літній інтенсив для жінок
Набір на літній психологічний інтенсив для жінок

ГО “Рада жінок Донеччини” запрошує жінок на літній психологічний інтенсив!

Де шукати сили, коли здається, що не можеш встати з ліжка? Як бути опорою для родини, коли не знаєш, як знайти її в собі? Як реалізуватися в новій громаді, якщо все життя залишилося в іншому місті, в яке не повернутися?

На ці питання немає легкої відповіді, але з підтримкою, знайти її буде простіше.

Ми запрошуємо жінок, які знайшли прихисток від війни в Мукачево і Мукачівському районі, на літні інтенсиви, де разом з чутливими психологинями та командою дбайливих експерток ми будемо працювати над своїм психологічним відновленням. Також на вас чекають освітні табори та тренінги, які допоможуть знайти і пропрацювати власну бізнес-ідею.

Реєструйтеся і обирайте програми, які вас цікавлять. 

Зареєструватися на перший інтенсив можна до 26 липня.

Контакти: 0674506615, 0500802315 Тетяна Вейдер

Попереду багато роботи, але в дружному жіночому ком’юніті, ми зможемо зцілити розбиті серця.

Ініціатива впроваджується у партнерстві з INARA за технічної підтримки unwomenukraine та за фінансування Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF) wphfund, гнучкого і оперативного інструменту фінансування, що підтримує якісні заходи для підвищення спроможності місцевих жінок у запобіганні конфліктам, реагуванні на кризи та надзвичайні ситуації та використання ключових можливостей миробудівництва.


Останні публікації цього розділу:

Гранти від Pro-Integrity «EU Integration»

Закупівля ІТ-обладнання та обігрівачів для навчальних закладів

Тендер на закупівлю портативних ультразвукових сканерів

Бізнес-програма для жінок "Запусти власну справу" (для Миколаївщини)

Тендер № Q4-T190: вибір ментора для проведення тренінгу для топ-менеджменту

Спрощений тендер / Announcement of a simplified tender на пошук постачальника послуг з бронювання та оформлення квитків (проїзних документів)