Набір на курс фасилітації “Розвиток співчуття та взаємодопомоги у молоді”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
andriykrak

Курс фасилітації “Розвиток співчуття та взаємодопомоги у молоді”
Набір на курс фасилітації “Розвиток співчуття та взаємодопомоги у молоді”

Змін! Це часте гасло, що стимулює нас по інакшому дивитися на все оточуюче. Наш пильний погляд завжди шукає нового, захопливого. Нових форм, нових слів, нових сенсів, нових методів. Давайте разом заглянемо у майбутнє на 50 років – якими можуть бути там уже добре знані нам форми, підходи в неформальній освіті, такі як фасилітація, залучене навчання, активна модель рольових ігор, медіація, ненасильницьке спілкування та інші?

Як змінюється модель впливу (інтервенції) від вчителя/тренера/авторитета до фасилітатора, від фасилітатора до учасника, і від учасника до Людини?

Коли мережа стає лідером, спільнота живим організмом, а освіта перетворюється на радість ділитися мудрістю та любовю – ми по інакшому сприймаємо себе.

На нашому курсі та наступних можливих активностях Ви зможете не просто подивитеся на себе по іншому, а приміряти майбутнє. Ми будемо вчитися брати від спільного часу не 100% (як в активному навчанні), а 200%.

Що таке самотиражована практика, чому маятник навчає ведучого та для чого ми загубили теорію після практики? Власний досвід та відповіді на ці запитання, ми вам гарантуємо здобути на навчальному курсі.

А ще, ви зможете потренуватися в наступному:

  • підтримувати саморозкриття та самонавчання команди;
  • стимулювати власний творчий та душевний потенціал:
  • “бути в процесі” ентузіазму, що не вичерпується;
  • розвивати сміливість та гнучкість, чесність та уважність;

  • бути не прив’язаним і небайдужим до результату (нейтральність та зацікавленість);
  • в толерантності, терпимості та справжності до себе та оточуючих.

Наша методологія завжди перебуває в розвитку та є сплавом багатьох вище зазначених підходів в неформальній освіті та перш за все кількарічного безперервного навчання та активного супроводу різних колективів (детальніше написано нижче). Її основа — в повному занурені в ціннісно-гуманістичний, трансформативний та інтегральний підхід під час тренінгу, приміряння на себе ролі активного учасника (фасилітатора) в групі та можливість через невеликий проміжок часу — фасилітції воркшопів разом з досвідченішими ведучими, під час стажування (глибшого знайомства та спільної практики), про що буде детальніше пояснено в кінці курсу.

Під час воркшопів в максимально зжатому та ефективному форматі ми будемо спершу заглиблюватися та перепроживати певні теми, пов’язані з розвитком співчуття та взаємодопомоги у молоді (щире спілкування та партнерство, вміння слухати та чути, давати сердечний відгук, вміння розрізняти факти та інтерпретації та інші), вчитися налаштовувати команду, отримувати, давати та рости в зворотному зв’язку, та наприкінці — практикувати навички фасилітації та помічати елементи мистецтва ведення та підтримки позитивної атмосфери в групі.

Перший етап курсу з підготовки ведучих для проведення інтерактивних семінарів полягає в проходженні 2-х навчальних блоків:

1 блок, 9-10 лютого (пт-сб) “Занурення в тему співчуття та взаємодопомоги. Також пропрацювання суміжних тем: толерантне спілкування, розвиток емоційного інтелекту, довіри та взаємопідтримки, практикування навичок я-повідомлення (ненасильницького спілкування), пробудовування психологічних кордонів у спілкуванні. Головна ціль блоку: на власному досвіді пережити запропоновані теми та особливий підхід/стиль їх розкриття, та дізнатися про основні методологічні засади роботи з молоддю по розкриттю даних тем. Передбачається 90% інтерактив з рефлексією. Вправи та активності є конкретним зразком окремих навчальних блоків, які використовується для розкриття даних тем із дітьми та молоддю (12-19 років, використовуються також і в роботі з дорослими).

2 блок, 2-3 березня (пт-сб) “Практика базових навичок фасилітації майстерень для підлітків та юнацтва, якості ведучого, позитивний зворотній зв’язок в команді ведучих. Мистецтво створення довірливої та розкриваючої атмосфери, запуску та спрямування групової динаміки. Розвиток чутливості до групового процесу та консенсусу. Трансформаційні та відновні практики. Вступ до інтегрального підходу в освіті.” Ціль: навчитися працювати як ефективна команда, давати і отримувати сердечний позитивний зв’язок, практикувати ціннісно-гуманістичний діалоговий підхід, розвинути впевненість, сміливість та гнучкість в собі, як ведучому (“фасилітатору”). Навчитися створювати творчу, співробітницьку та надихаючу атмосферу в колективі. Розширити методологічну базу альтернативних підходів в освіті, глибше зануритися в тему співробітництва та освіти через натхнення. Детальніше познайомитися із можливою подальшою практикою та видами співпраці із організаторами/ведучими курсу. 80% інтерактив.

Кожен блок триває два повні дні, з 10:00 до 18:00.

Участь в кожному наступному блоці, що перераховані вище, можлива після успішного проходження попереднього блоку та окремого запрошення до подальшого навчання чи спільної практики.

Другий етап курсу передбачає можливість проведення більш спеціалізованіших навчань за узгодженням з групою учасників, запрошення до стажування та різних видів практичної творчої співпраці. Деякі з тем, що за бажанням групи можуть розкриватися після першого етапу курсу:

  • вміння розв’язувати складнощі/конфлікти, проблеми в стосунках: батьки/діти, адміністрація-підлеглі, батьки/вчителі/учні;
  • сталий активізм та наснажуюче волонтерство (методи якіснішого планування та взаємопідтримки, сердечного відгуку);
  • створення еволюційних команд та зелено-бірюзові практики (нова методологія функціонування команд/організацій/проектів, відштовхуючись від дослідників/практиків Ф.Лалу, К.Уілбера, Д.Бека та ін., та методології Dragon Dreaming).

Цілі курсу:

1) знайомство на практиці із новими підходами в освіті, на прикладі розкриття теми курсу. Дані підходи засновані на розумінні того, що найважливішим у вихованні та освіті має бути сприяння гармонійному і цілісному розвитку особистості. На розвитку ключових якостей характеру, що дозволятимуть бути більш впевненим та щасливим у житті. На підтримці (підсиленні, empowerment) сильних сторін, вмінні кооперувати та бути конструктивним і небайдужим у суспільстві. На розвитку нашої природної доброти, почуття власної гідності та визнання нашої унікальної творчої здатності зробити свій — неповторний вклад в життя. На супроводі дорослішання, з його індивідуальним темпом та стратегією, на чутливому прислуховуванні до прокладання власного шляху та стовідсотковому віднаходженні на практиці свого призначення.

2) навчання базовим навичкам впровадження та практикування даних підходів з різними колективами дітей та дорослих (на прикладі підготовки ведучих-фасилітаторів для проведення інтерактивних воркшопів).

Організатори: Центр еволюції спільнот

Команда ведучих: із досвідом практики та навчання інших в сферах фасилітації, діалогу, практик порозуміння, координації та розвитку спільнот, методів інтерактивної освіти для підлітків та молоді.

Методологія проведення та сфери досвіду ведучих: інтерактивне залучене навчання, фасилітація групової динаміки з опорою на актуальний досвід групи; інтегральний (в сфері філософії та психології, Уілбер К.) та трансформативний (в сфері медіації, Буш Р., Фолджер Дж.) підходи; ненасильницькі відновно-діалогові практики (NVC, AVP), медіація (посередництво в конфліктах); методика ведення тренінгових психологічних груп, кіл порозуміння (цінностей), рольових ігор, методологія функціонування еволюційних команд (Ф.Лалу) та підхід Dragon Dreaming.

Спеціалізована література та посилання на різні джерала для самостійного вивчення будуть дані під час кожного блоку курсу (для ознайомлення в час між навчальними блоками).

Місце проведення: Київ, 10 хв від метро (детальніше буде повідомлено відібраним учасникам).

Організаційний внесок: 350 грн за кожен дводенний блок. Це добровільний рекомендаційний внесок, який повертається за вашим бажанням після тренінгу, або сума якого може вибиратися вами в довільному обсязі.

Витрати на проїзд та проживання для учасників з інших міст не покриваються.

Для реєстрації: заповніть будь ласка анкету за цим посиланням до 5.02.2018 (включно). Підтвердження про вашу участь/не участь та місце проведення надійде до 6.02.18 або швидше на вказану вами в реєстрації електронну пошту. Кількість місць обмежена (не більше 20 учасників).

Детальніше про захід можна прочитати за цим посиланням - Курс фасилітації “Розвиток співчуття та взаємодопомоги у молоді”.

Побажання чи запитання щодо змісту та процесу курсу, можна ставити ведучим за контактами: +38(097)0104922.


Останні публікації цього розділу:

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів