Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні» Фаза 2 (Діємо для здоров’я) згідно УГОДИ ПРО НАДАННЯ ГРАНТУ № Gra-03/07/25-MТ-Hum від 01.07.2025 р.
Опис позицій до місцевої закупівлі:
№ |
Назва |
Кількість, од. літри |
Додаткова інформація |
1. |
Бензин А-95 +/ PRO. |
4000 |
ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
по грудень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. |
Цінова пропозиція. |
Можливість відпуску палива по талонам, карткам, ваучерам. |
Цінова пропозиція. |
Інформація про організацію – постачальника. |
Цінова пропозиція. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
Розташування АЗС на території Полтавської області |
Цінова пропозиція. |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності: |
|
Юридична особа за законодавством України. |
Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії). |
Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України. |
|
Склад тендерної пропозиції:
Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
- У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (050) 60-60-81.
e-mail: [email protected]
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,
або e-mail: [email protected]
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«22» липня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Форма «Цінова пропозиція» подається Учасником на власному бланку у вигляді, наведеному нижче. | ||||
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ № _______ від __________ 2023 року _____________________(Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у місцевій закупівлі на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів, у рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 108-GF-23 від 02.01.2023 року, що фінансуються МБФ «Альянс громадського здоров’я». |
||||
Уважно вивчивши документацію, цим подаємо свою цінову пропозицію за предметом закупівлі згідно з вимогами Замовника: | ||||
1. Повне найменування Учасника: | ||||
2. Адреса (юридична): | ||||
3. Адреса (фактична): | ||||
4. Телефон/факс, е-mail: | ||||
5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові): | ||||
6. Код ЄДРПОУ: | ||||
7. Банківські реквізити: | ||||
8. Строк дії пропозиції: | не менше 30 календарних днів з дати розкриття цінової пропозиції. | |||
9. Повністю ознайомившись та погоджуючись з умовами торгів та документацією торгів, надаємо свою пропозицію (згідно технічних (якісних) вимог) на суму з ПДВ: | ||||
Цінова пропозиція | ||||
Вимоги до товару | Одиниця виміру | Вартісті за од. товару з ПДВ | Кількість | Сума за товар з ПДВ |
1. ДТ. ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». | л. | 25 | 0,00 | |
2. Бензин А – 95. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». | л. | 1440 | 0,00 | |
Загальна вартість цінової пропозиції: | 0,00 | |||
Дата: ___________________ _____________________________ _______________________ [підпис] «печатка за наявності» [ПІБ уповноваженої особи] |