Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
efimova

prostirtender_tender_ntylth
Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів. 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні» Фаза 2 (Діємо для здоров’я) згідно УГОДИ ПРО НАДАННЯ ГРАНТУ № Gra-03/07/25-MТ-Hum від 01.07.2025 р. 

Опис позицій до місцевої закупівлі:

Назва

Кількість, од. літри

Додаткова інформація

1.

Бензин А-95 +/ PRO.

4000

ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

по грудень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник  планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності.

Цінова пропозиція.

Можливість відпуску палива по талонам, карткам, ваучерам.

Цінова пропозиція.

Інформація про організацію – постачальника.

Цінова пропозиція.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

Розташування АЗС на території Полтавської області

Цінова пропозиція.

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності:

 

Юридична особа за законодавством України.

Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).

Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України.

  1. Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
  2. Свідоцтво про державну реєстрацію.
  3. Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

 

Склад тендерної пропозиції:

Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.

  1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
  2. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
  5. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected]

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«22» липня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 

Форма «Цінова пропозиція» подається Учасником на власному бланку у вигляді, наведеному нижче.
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
 № _______ від __________ 2023 року
_____________________(Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у місцевій закупівлі
на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів,                 
  у рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 108-GF-23 від 02.01.2023 року, що фінансуються МБФ «Альянс громадського здоров’я».
Уважно вивчивши документацію, цим подаємо свою цінову пропозицію за предметом закупівлі згідно з вимогами Замовника:
1. Повне найменування Учасника:  
2. Адреса (юридична):  
3. Адреса (фактична):  
4. Телефон/факс, е-mail:  
5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові):  
6.  Код ЄДРПОУ:  
7. Банківські реквізити:  
8. Строк дії пропозиції:  не менше 30 календарних днів з дати розкриття цінової пропозиції.
9. Повністю ознайомившись та погоджуючись з умовами торгів  та документацією торгів, надаємо свою пропозицію (згідно технічних (якісних) вимог) на суму з ПДВ:  
Цінова пропозиція
Вимоги до товару Одиниця виміру Вартісті за од. товару                    з ПДВ Кількість Сума за товар                       з ПДВ
1. ДТ. ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». л.   25 0,00
2. Бензин А – 95. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». л.   1440 0,00
Загальна вартість цінової пропозиції:       0,00
Дата:  ___________________
 
_____________________________                                                                                                                                              _______________________
[підпис]  «печатка за наявності»                                                                                                                                             [ПІБ уповноваженої особи]


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Комп'ютерна техніка та обладнання”, “Офісне обладнання”)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) та послуг з організації поселення учасників з метою проведення заходу в м. Вінниця

Закупівля послуг пасажирських перевезень учасників гакатону

Відкритий тендер по проєкту WeWorld (UHF) на закупівлю гігієнічних наборів для жителів Миколївської області

Тендер на укладення договору на надання послуг з проведення онлайн-курсів з англійської мови

Request to Quotation Ref.: UNESCO-UA-161 rev 1 Stone Processing, Paint Application, and Dental Equipment / Обладнання для обробки каменю, нанесення фарби та стоматологічного обладнання