Місцева закупівля на електрокардіограф SE-1200 Express

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

tender_ntylth(8) закупівля послуг
Місцева закупівля на електрокардіограф SE-1200 Express

09.09.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на електрокардіограф SE-1200 Express.

Предмет закупівлі: Електрокардіограф SE-1200 Express  (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Відновлення доступу до медичних послуг в рамках проєкту Інновації для подолання епідемії ВІЛ», який реалізуються відповідно до гранту № 380-019280 від 15.05.2024 року, що фінансується Міжнародною організацією «Pact Inc.».

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання електрокардіографа SE-1200 Express.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Сумська обл., Конотопський р-н, с. Бочечки, вул. Загребля, буд. 2А.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0991997876.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

Цінової пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected].

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«16» вересня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Цінова пропозиція на обрання постачальника Електрокардіограф SE-1200 Express


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника вогнегасників та пожежних щитів у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника стелажів та шаф у заклади освіти

Конкурс на закупівлю тренерських послуг для проведення тренінгу “Ефективна координація гуманітарного реагування та участь громад в умовах війни”

Конкурс на закупівлю тренерських послуг з проведення навчання з домедичної допомоги

Тендерне оголошення на закупівлю логістичних та організаційних послуг

Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації