Конкурсний відбір для виробництва статуетки (нагороди) “Award For Partnership To End TB”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Vlada Rabinova

тендер tender(3)
Конкурсний відбір для виробництва статуетки (нагороди) “Award For Partnership To End TB”

Технічне завдання
для виробництва статуетки (нагороди) “Award For Partnership To End TB”

Про Європейську коаліцію боротьби з туберкульозом (ЄКТБ)
ЄКТБ, заснована у 2009 році, є регіональною мережею із захисту інтересів організацій громадянського суспільства та окремих осіб з усього європейського регіону Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), включаючи Західну та Східну Європу, Кавказ та Центральну Азію. Мережа націлена на посилення ролі громадянського суспільства в регіональних заходах боротьби з туберкульозом та забезпечення політичних та фінансових зобов’язань щодо викорінення туберкульозу. Наразі ЄКТБ налічує понад 200 членів із понад 30 країн регіону. У 2017 році ЄКТБ була зареєстрована як юридична особа в Нідерландах для активізації своєї регіональної та національної адвокації, нарощування потенціалу та підтримки ініціатив з адвокації проти ТБ, очолюваних країнами. Секретаріат ЄКТБ знаходиться у Києві та відповідає за координацію, комунікацію, адміністрування, програмне та стратегічне управління мережею.

Загальна інформація

У рамках реалізації поточного проекту TB-REP 2.0 було вирішено заснувати нагороду Award For Partnership To End TB для зміцнення важливої ​​співпраці між організаціями громадянського суспільства та особами, які приймають рішення.

Концепція та обсяг робіт:
Під керівництвом команди ЄКТБ планується, що індивідуальний підприємець/компанія виконуватиме такі обов’язки та завдання:
• розробити макет та виготовити нагороди для людей, які приймають рішення (чиновників високого рангу), які будуть вручені за партнерство у сфері подолання ТБ та уособлюють об’єднання спільних зусиль. Важливо, щоб нагороди виглядали презентабельно та в їхньому виробництві використовувалися якісні та презентабельні матеріали (скло, дерево, метал та ін.). У цьому необхідно, щоб виріб було дуже важким, т.к. передбачається його доставка до країн регіону. За основу концепції можна взяти візуалізацію пазла. І бажано відобразити в ній та/або адаптувати під візуалізацію з кубиками, зображену на обкладинці видання ЄКТБ та партнерів «Стандартизований пакет послуг» https://www.tbcoalition.eu/wp-content/uploads/2021/10/RUS_Standardized-package-of-community-based-supportive-services-to-improve-TB-outcomes.pdf

Розмір статуетки (нагороди): висота трохи більше 20-21 див.

Тираж: 38 екземплярів.

Строки виготовлення: до 20 грудня 2021 року виготовлені вироби мають бути доставлені до Києва (України).

Деталі цього завдання:

• Очікується, що роботу розпочнеться після підписання конкретної угоди з індивідуальним підприємцем/компанією.
• Термін дії угоди – з моменту підписання та до 31 грудня 2021 р.
• Винагорода виплачуватиметься у доларах США, тому індивідуальний підприємець/компанія повинна мати банківський рахунок у доларах США.
• Індивідуальний підприємець/компанія несе повну відповідальність за визначення своїх податкових зобов’язань та за сплату будь-яких податків та/або мит відповідно до місцевого чи іншого чинного законодавства.

Кваліфікаційні вимоги:

Індивідуальний підприємець/компанія повинна мати понад 2 роки досвіду у виробництві сувенірної продукції. Кваліфікація включає:
• Досвід створення візуально привабливих та креативних варіантів сувенірної продукції, підтверджений наданим портфоліо робіт.
• Забезпечення точних термінів виконання робіт.
• Досвід роботи за умов багатозадачності.
• Використання якісних матеріалів для виготовлення виробу.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень