Конкурс журналістських матеріалів на тему виборчої кампанії до парламенту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
l.harmashyk

Конкурс журналістських робіт (3)
Конкурс журналістських матеріалів на тему виборчої кампанії до парламенту
ВІ «Активна Громада» Інституту “Республіка” та Громадське радіо запрошують взяти участь журналістів, блогерів у конкурсі журналістських матеріалів. 

Автори трьох кращих робіт отримають подарункові сертифікати на техніку номіналом в 3000, 2000 та 1000 грн відповідно.

Конкурс відбувається в межах проекту “Якісна інформація – якісний вибір”, що має на меті підвищити рівень політичної культури серед населення та якості інформаційного простору під час виборчого процесу в Україні.

Як взяти участь у конкурсі?

Для участі в конкурсі потрібно надіслати опублікований матеріал на сайті ЗМІ або PDF-документ друкованого видання на тему виборчого процесу в цілому та успішних історій громадян, що сприяють моніторингу та контролю.

Обсяг – від 4000 знаків. У матеріалі має бути зазначений автор.

Взяти участь у конкурсі можна заповниши аплікаційну форму до 31 липня 2019 року та надіславши матеріал на пошту: [email protected]

Переможців буде визначено з 1 серпня 2019 року.

Критерії оцінки:

  • правильність та чистота мови;
  • фактаж;
  • об’єктивність;
  • повнота розкриття теми;
  • актуальність проблематики.

Роботи, що будуть з порушенням авторського права та плагіатом, відхилятимуться  автоматично.

Контакти: 050 195-21-24, Лідія, керівниця прес-служби Інституту «Республіка».

Довідка.  Проект «Якісна інформація – якісний вибір» реалізовується Інститутом «Республіка» в партнерстві з Громадським радіо за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.


Останні публікації цього розділу:

Грантовий конкурс для громадських організацій

Оголошення про проведення Тендеру №45/10/т на закупівлю меблів

Запит на створення промоційних матеріалів, планування та впровадження інформаційної кампанії у соцмережах і медіа з метою популяризації напрацювань і результатів проєкту «Промоція, трансформація та інклюзивний розвиток бізнес-освіти у вибраних областях України “БізОН”»

Запит для проведення міт-апу (воркшопу) в місті Харків, присвяченого спільній розробці актуальних програм з бізнес-освіти

Тендер на організацію міт-апу (воркшопу) з розробки сучасних навчальних програм із бізнес-освіти м. Одеса

Тендер на організацію міт-апу (воркшопу) з розробки сучасних навчальних програм із бізнес-освіти