Конкурс з визначення постачальника поліграфічних послуг на 2017 рік

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LGDCkharkiv

24754643
Конкурс з визначення постачальника поліграфічних послуг на 2017 рік

Оголошення про конкурс
на закупівлю поліграфічних послуг

         Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (61000, м. Харків, провулок Банний, 1) оголошує конкурс на закупівлю поліграфічних послуг на 2017 рік відповідно до умов конкурсної документації. Пропозиції повинні бути подані не пізніше 14.00 за київським часом 01.09.2017 року на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Конкурс з визначення постачальника поліграфічних послуг».

У разі Вашої зацікавленості більш детальна інформація про конкурс, інструкції для учасників, вимоги та форми необхідних документів додаються (опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у Додатку № 2 до цього оголошення).

Умови оплати: по факту отримання або за передоплатою певної партії (частини) товару.

Спосіб та очікувані строки постачання: протягом 2017 року.

Дата розгляду пропозицій: 15.00 за київським часом 01.09.2017 року за адресою: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1.

Строк розгляду пропозицій учасників: проводиться у 7-денний термін після завершення терміну подання пропозицій.

Детальну інформацію та конкурсну документацію можна отримати, надіславши лист на електронну пошту: [email protected], контакти: 097-272-99-28 (контактна особа Фокасієв Дмитро Владиславович).

1.1. Найменування Замовника: Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

1.2. Адреса Замовника: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1

1.3. Контактна особа Замовника: Баринова Діана Семенівна, Фокасієв Дмитро Владиславович.

1.4. Координати для зворотного зв’язку: адреса електронної пошти [email protected], Фокасієв Дмитро Владиславович (097-272-99-28), Баринова Діана Семенівна (097- 670 01- 00).

1.5. Спосіб подання пропозицій: зацікавлені особи, що бажають взяти участь у конкурсі надсилають на електронну адресу: [email protected], лист із темою “Конкурс з визначення постачальника поліграфічних послуг” та надавши (прикріпивши) у вигляді сканованої копії:

1) Цінову пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку №1 до цього оголошення.
2) Копію виписки, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ( з актуальними даними станом на 2017 рік).
3) Копію довідки з ЄДРПОУ (за наявності).
4) Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ).
5) Копію свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників платників єдиного податку).
6) Копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі відсутності відповідних відомостей у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
7) Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору особою (якщо договір буде підписувати не особа, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, як особа уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах).
Цінова пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі.

1.6. Найменування, технічні характеристики та кількість товарів :
Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у Додатку №2 до цього оголошення.

1.7. Умови оплати : по факту отримання або за передоплатою певної партії (частини) товару .

1.8. Спосіб та очікувані строки постачання: протягом 2017 року.

1.9. Термін для подання пропозицій: до 14.00 за київським часом 01.09.2017 року на електронну адресу [email protected], тема – “Конкурс з визначення постачальника послуг поліграфії “.

1.10. Дата розгляду пропозицій: 15 .00 за київським часом 01.09.2017 року за адресою: 61000, м. Харків, провулок Банний, 1. До участі у процедурі розкриття пропозицій замовником допускаються учасники або їх уповноважені представники.

1.11. Строк розгляду пропозицій учасників: проводиться у 7-денний термін після завершення терміну подання пропозицій. Переможцем визнається учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією.

1.12. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи іншому порядку, визначеному діючим законодавством.

Додаток № 1

ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»
«Пропозиція №_._____від________2017 року»

Ми, (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі з визначення постачальника послуг поліграфії (тендер на закупівлю послуг поліграфії) в 2017 році, відповідно до вимог, що запропоновані Замовником – Харківським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».
Вивчивши документацію та технічні вимоги до предмету закупівлі ми, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника та Договору про надання поліграфічних послуг на таких умовах:

Друк однієї сторінки форматом А4 на папері 70-80 г/м2

Кольоровість Тираж (кількість листів) Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ, грн  Ціна за одиницю з ПДВ, грн
1+0 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
1+1 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+0 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+1 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+4 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000

 Друк однієї сторінки форматом А4 на самоклеючому папері

Кольоровість Тираж
(кількість листів)
Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ, грн Ціна за одиницю з ПДВ, грн
1+0  до 100
101 – 200
201 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+0 до 100
101 – 200
201 – 500
501 – 1000
 1001 – 2000

  Друк брошури формат А4

Технічні вимоги до товару Тираж (шт) Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ, грн Ціна за одиницю з ПДВ, грн
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 1+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
 20-29
30-39
 40-49
 50-59
 60-100
 101 – 200
 201 – 500
 Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 4+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
20-29
 30-39
40-49
50-59
60-100
101 – 200
201 – 500
 Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 4+4
– Папір: офсет 70-80 г/м2
 20-29
30-39
40-49
50-59
60-100
101 – 200
201 – 500

Друк журналу формат А4

Технічні вимоги до товару Тираж, (шт) Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ, грн Ціна за одиницю з ПДВ, грн
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка
– Кольоровість: 4+4
– Папір: мелований 130 г/м2
– Інше: захисний лакВнутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52
– Кольоровість: 1+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
250
500
1000
2000

 

Повне найменування Учасника ______________________________________________
Адреса (юридична та фактична) _____________________________________________
Телефон/факс_____________________________________________________________
Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _____________________________________
Код ЄДРПОУ_____________________________________________________________
Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства _________________________________________________________________________
Банківські реквізити_______________________________________________________

ПІБ, підпис, печатка (у разі наявності)

Прохання не змінювати Форму «Пропозиція».

 

Додаток №2

Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару

Друк однієї сторінки форматом А4 на папері 70-80 г/м2

Кольоровість  Тираж
(кількість листів)
1+0 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
1+1  до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+0  до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+1 до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+4  до 100
101 – 500
501 – 1000
1001 – 2000

Друк однієї сторінки форматом А4 на самоклеючому папері

Кольоровість Тираж
(кількість листів)
1+0 до 100
101 – 200
201 – 500
501 – 1000
1001 – 2000
4+0 до 100
101 – 200
201 – 500
501 – 1000
1001 – 2000

Друк брошури формат А4

Технічні вимоги до товару Тираж (шт)
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 1+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
20-29
30-39
40-49
50-59
60-100
101 – 200
201 – 500
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 4+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
20-29
30-39
40-49
50-59
60-100
101 – 200
201 – 500
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка:
– Кольоровість: 4+0
– Папір: мелований 130 г/м2
Внутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52 сторінки
– Кольоровість: 4+4
– Папір: офсет 70-80 г/м2
20-29
30-39
40-49
50-59
60-100
101 – 200
201 – 500

Друк журналу формат А4

Технічні вимоги до товару Тираж, (шт)
Тип скріплення: 2 скоби
Обкладинка
– Кольоровість: 4+4
– Папір: мелований 130 г/м2
– Інше: захисний лакВнутрішній блок:
– Кількість сторінок: не більш ніж 52
– Кольоровість: 1+1
– Папір: офсет 70-80 г/м2
250
500
1000
2000

 

 


Останні публікації цього розділу:

Набір на участь у тренінг-курсі з психологічної підтримки та ментального відновлення людей, які постраждали від війни

Тендер на проведення поведінкового дослідження для Програми USAID АГРО

Конкурс на закупівлю інформаційних таблиць

Конкурс “Сприяння розвитку та використанню форм громадської участі на місцевому та регіональному рівнях”

Закупівля будівельних матеріалів (PAR#2024-140)

Конкурс на закупівлю навчального обладнання для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради